لیست دیوایس‌های سازگار با iOS 9.3 ؛ تنها آیفون ۵s به بعد قابلیت Night Shift را دارند

همانطور که می‌دانید اپل بروزرسانی iOS 9.3 را عرضه کرده و تمام آیفون‌هایی که iOS 9 را دریافت کرده اند نصب کنید. با این حساب می‌توان گفت که تعداد زیادی دیوایس وجود خواهند داشت که از این بروزرسانی بهره ببرند. ما نیز لیست‌ آن‌ها را برای شما قرار داده ایم تا مشاهده کنید.

لیست دیوایس‌هایی که بروزرسانی را می‌توانند دریافت کنند:

  • آیفون ۴ اس و گوشی‌های جدیدتر
  • آیپاد تاچ نسل پنچم و سری‌های جدیدتر
  • آیپد ۲ و سری‌های جدیدتر
  • آیپد مینی نسل اول و سری‌های جدیدتر

در صورتی که یکی از دیوایس‌های ذکر شده را دارید و هنوز بروزرسانی را دریافت نکرده اید می‌توانید از قسمت تنظیمات به بخش جنرال (General) رفته و گزینه‌ی بروزرسانی نرم‌افزاری (Software Update) را بفشارید تا در صورت عرضه، بروزرسانی را دانلود و نصب کنید.

هرچند، دستگاه‌های زیادی قرار است این بروزرسانی را دریافت کنند اما تمام قابلیت‌های جدیدی که به همراه این بروزرسانی عرضه خواهد شد را شامل نمی‌شوند.

یکی از قابلیت‌هایی که بحث‌های زیادی در مورد آن صورت گرفته است قابلیت Night Shift است که می‌تواند رنگ‌های صفحه را به سمت قرمز تمایل دهد تا رنگ‌های آبی موجود در صفحه باعث خستگی چشمان شما نشود. این قابلیت بیشتر در زمانی مفید واقع می‌شود که بخواهید قبل از خواب با دیوایس خود کار کنید.

آنطور که به نظر می‌رسد تنها گوشی‌های آیفون ۵s به بعد، آیپد پرو، آیپد ایر به بعد، آیپد مینی ۲ به بعد، و آیپاد تاچ نسل ششم می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند. این بدان معناست که دیوایس‌های قدیمی شما از تمامی امکانات بروزرسانی جدید بهره نخواهند برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*