استفاده از WhatsApp بدون شماره موبایل

تغییری بزرگ در واتساپ؛ بدون نیاز به شماره موبایل از Whatsapp استفاده کنید

تغییرات بزرگی در واتساپ اتفاق خواهد افتاد. به‌زودی شما می‌توانید بدون ورود شماره موبایل خود از WhatsApp استفاده کرده و با دیگران چت کنید.

آنطور که در تازه‌ترین اخبار تکنولوژی آمده، ظاهرا باید برای تغییری اساسی در واتساپ آماده شویم! به زودی برای استفاده از Whatsapp دیگر نیازی به شماره موبایل نخواهید داشت. متا، مالک واتس‌اپ در حال اضافه کردن قابلیت جذابی است که به شما امکان می‌دهد به جای شماره تلفن از یک «نام کاربری» استفاده کنید. این یعنی حفظ حریم خصوصی بیشتر و چت آسان‌تر برای همه!

در حال حاضر برای استفاده از واتس‌اپ مجبورید شماره تلفن خود را وارد کنید. اما در دنیای آنلاین امروزی دیگر نیازی به این همه سخت‌گیری نیست. بسیاری از برنامه‌های دیگر مانند تلگرام نیز به شما امکان استفاده از نام کاربری را می‌دهند. حالا متا می‌خواهد واتس‌اپ را هم به این شکل دربیاورد.

استفاده از WhatsApp فقط با یک نام کاربری

یک نام کاربری خاص انتخاب خواهید کرد که هیچ‌کس دیگری آن را نداشته باشد. این مثل داشتن یک آدرس آنلاین شخصی است. فقط افرادی که نام کاربری یا شماره تلفن شما را دارند می‌توانند با شما صحبت کنند. این گزینه بسیار مفیدی است که می‌تواند به حفظ حریم خصوصی شما در فضای مجازی کمک کند.

استفاده از WhatsApp بدون شماره موبایل

استفاده از WhatsApp بدون شماره موبایل

اما یک نکته مهم وجود دارد: در حال حاضر، فقط می‌توانید از این قابلیت جدید نام کاربری در نسخه وب واتس‌اپ استفاده کنید. این ویژگی هنوز در حال آزمایش است، بنابراین ممکن است واتس‌اپ در این مدت کمی متفاوت به نظر برسد.

شواهد نشان می‌دهند که تغییرات بزرگی در حال رخ دادن در پیام‌رسان محبوب واتساپ است. انگار Whatsapp قرار است ظاهر کاملا جدیدی به خود بگیرد. روشی جدید برای ورود به حساب، روشی جدید برای چت و… همه چیز در مورد آسان‌تر و امن‌تر کردن استفاده برای شما است.

اما خب این چه معنایی دارد؟ این یعنی واتس‌اپ به حرف‌های کاربران گوش می‌دهد. مردم خواهان حریم خصوصی بیشتر و سادگی استفاده از برنامه‌ها هستند و واتس‌اپ این خواسته را برآورده می‌کند. بنابراین، مشتاقانه منتظر دیدن نحوه تغییر چت‌های ما با این قابلیت جدید نام کاربری هستیم. از اواسط سال ۲۰۲۴، متا شدیدا در حال گسترش امکانات پیام‌رسان محبوب خودش است و نمی‌خواهد به‌هیچ وجه قافیه را به رقبا، به‌خصوص تلگرام ببازد. پیش از این نیز واتساپ گفته بود که امکان برقراری تماس با واتساپ بدون نیاز به ذخیره شماره یک فرد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

پیشینه خبر:
آموزش نصب واتساپ روی گوشی های قدیمی و جدید سامسونگ و شیائومی آموزش ساخت کانال واتساپ در اندروید، آی او اس و دسکتاپ قابلیت تبدیل پیام های صوتی به متن در واتساپ به گوشی های اندرویدی آمد هوش مصنوعی سامسونگ به‌زودی تماس‌های واتساپ را هم ترجمه همزمان می‌کند قابلیت پیام ویدیویی به پیام‌رسان واتساپ اضافه شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*