نصب واتساپ سامسونگ و شیائومی

آموزش نصب واتساپ روی گوشی های قدیمی و جدید سامسونگ و شیائومی

اگر به تازگی یک گوشی سامسونگ یا شیائومی خریداری کرده‌اید و می‌خواهید روی گوشی خود واتساپ را نصب کنید یا به دنبال نصب این برنامه در یکی از گوشی‌های قدیمی این برندها هستید؛ با آموزش نصب واتس اپ در سامسونگ و شیائومی با ما همراه شوید.

تنها در عرض چند دقیقه می‌توانید به راحتی برنامه واتساپ را روی گوشی سامسونگ خود نصب کنید و در این پلتفرم محبوب با دوستان و آشنایانتان صحبت کنید و عکس و ویدیوهایتان را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. ما در این مطلب قصد داریم تا به شما ساده‌ترین روش‌های نصب برنامه واتس‌اپ روی گوشی سامسونگ را آموزش دهیم؛ همچنین اگر به برنامه‌های متا علاقمند هستید، آموزش فیسبوک گجت نیوز را نیز از دست ندهید.

نصب واتساپ در شیائومی و سامسونگ

برنامه واتساپ در سال 2009 توسط مهندس سابق یاهو، جان کوم و برایان اکتن تاسیس و راه‌اندازی شد و بین مردم سرتاسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرد. طبق گزارش‌های اخیر، این پلتفرم محبوب حدود 2 میلیارد کاربر فعال دارد؛ در صورتی که شما هم قصد دارید به جمع بزرگ کاربران واتساپ بپیوندید تا انتهای این مطلب همراه گجت نیوز باشید.

نحوه نصب و راه‌اندازی برنامه واتساپ روی گوشی های شیائومی و دیگر برندها

برای دریافت آخرین نسخه برنامه واتساپ و نصب آن روی گوشی هوشمند خود، لازم است که اقدامات زیر را قدم به قدم انجام دهید. تنها باید این نکته را بدانید که بخاطر وجود برخی از محدودیت‌های اعمال شده در کشور باید از برنامه‌های تغییر آی پی یا همان فیلترشکن برای نصب و استفاده از این پلتفرم اجتماعی استفاده کنید. بهتر است بدانید اکانت برخی از کاربران سرویس‌های متا به دلیل استفاده از وی پی ان‌های رایگان بن شده؛ در صورتی که این مشکل را دارید، باید با ایمیل زدن به تیم پشتیبانی متا، مشکل خود را پیگیری کنید.

در کنار این موضوع، بهتر است به یاد داشته باشید که روش ذکر شده فقط برای نصب واتساپ در گوشی های شیائومی و سامسونگ نیست و می‌توانید از آن در گوشی‌های دیگر برندها مانند اپل، ریلمی، وان پلاس، نوکیا و … نیز استفاده کنید.

  • پس از روشن کردن فیلترشکن وارد برنامه گوگل پلی استور/ اپ استور شوید.
  • در کادر جستوجو که در بالای صفحه قرار دارد، عبارت «WhatsApp Messenger» را تایپ کنید.
  • پس از مشاهده لوگوی سبز رنگ برنامه روی گزینه «download» کلیک کنید.
  • چند لحظه منتظر بمانید تا فرایند دانلود و نصب برنامه روی گوشی هوشمند شما به پایان برسد.
  • سپس وارد برنامه واتس‌اپ شوید.
  • در صفحه اول از شما درخواست می‌شود که با شرایط و ضوابط برنامه واتساپ موافقت کنید و روی گزینه سبز رنگ « agree & continue» کلیک کنید.
  • در مرحله بعد از شما می‌خواهد تا با ضربه زدن روی گزینه « continue» به برنامه واتساپ مجوز دسترسی به مخاطبین خود را بدهید تا بتوانید با آن‌ها در این رسانه اجتماعی گفت و گو کنید و عکس و فیلم‌هایتان را به اشتراک بگذارید.
  • در صفحه بعد باید به برنامه واتس‌اپ مجوز دسترسی به فایل منیجر را بدهید و روی گزینه « allow» کلیک کنید.
  • سپس شماره تلفن و کد کشور خود را وارد کرده و روی« NEXT» ضربه بزنید.
  • روی گزینه « ok» کلیک کنید تا کد احراز هویت برنامه به شماره تلفن شما پیامک شود.
  • اکنون روی  گزینه ALLOW ضربه بزنید تا برنامه WhatsApp بتواند برای شما پیام‌های متنی ارسال کند.
  • کد تایید ارسال شده را وارد کنید؛ در صورتی که در مرحله قبل به واتساپ مجوز دسترسی به پیامک‌ها را داده باشید اکنون می‌تواند کد تایید را به صورت خودکار تشخیص دهد و جای‌گذاری کند.
  • اگر قبلا از حساب WhatsApp خود بکاپ گرفته‌اید و می‌خواهید اکنون آن را بازیابی کنید، روی restore و سپس next ضربه بزنید. در غیر این صورت می‌توانید روی گزینه رد کردن « skip» ضربه بزنید.
  • در مرحله بعد یک نام برای پروفایل واتساپ خود انتخاب کنید و در صورت تمایل برای پروفایلتان یک عکس مناسب انتخاب کنید.
  • روی گزینه بعدی «next» کلیک کنید تا مراحل راه اندازی واتساپ به پایان برسد.

آموزش نصب واتساپ در شیائومی و سامسونگ

به همین راحتی در عرض چند دقیقه می‌توانید برنامه واتساپ را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. در صورتی که به برنامه گوگل پل استور/ اپل استور دسترسی ندارید می‌توانید فایل نصبی آخرین نسخه واتساپ را از وب‌سایت‌های معتبر که از امنیت آن‌ها مطمئن هستید دانلود کنید. پس از دانلود برنامه وارد فایل منیجر شوید و به بخش دانلودها بروید؛ سپس روی گزینه نصب « install» در کنار برنامه کلیک کنید. در آخر وارد برنامه شوید و مراحل بخش بالا را مو به مو انجام دهید.

در صورتی که می‌خواهید دو اکانت واتساپ در گوشی شیائومی خود داشته باشید، می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات گوشی شیائومی و سرچ Dual apps، این ویژگی را فعال کنید.

نحوه نصب برنامه واتس‌اپ روی گوشی‌های سامسونگ

تنها با چند کلیک می‌توانید برنامه واتساپ را روی گوشی هوشمند سامسونگ خود نصب کنید و از صحبت کردن با دوستان و آشنایانتان لذت ببرید. برای نصب برنامه باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا برنامه تغییر آی پی خود را روشن کنید؛ سپس وارد برنامه فروشگاه گوگل پلی شوید.
  2. در صورتی که به برنامه گوگل پلی استور دسترسی ندارید می‌توانید به وب‌سایت‌های معتبر که فایل نصبی نرم افزارها را به طور رایگان بارگذاری می‌کنند، مراجعه کنید.
  3. سپس در کادر جستجو عبارت «WhatsApp Messenger» را تایپ کنید.
  4. پس از مشاهده لوگوی سبز رنگ برنامه روی گزینه «download» ضربه بزنید.
  5. چند لحظه منتظر بمانید تا فرایند دانلود و نصب برنامه روی گوشی هوشمند شما به پایان برسد.
  6. سپس وارد برنامه واتس‌اپ شوید.
  7. در مرحله اول با شرایط و ضوابط برنامه واتساپ موافقت کنید و روی گزینه سبز رنگ «agree & continue» کلیک کنید.
  8. مرحله بعد از شما می‌خواهد تا با ضربه زدن روی گزینه « continue» به برنامه واتساپ مجوز دسترسی به مخاطبین خود را بدهید تا بتوانید با آن‌ها در این رسانه اجتماعی گفتگو کنید و عکس و فیلم‌هایتان را به اشتراک بگذارید.
  9. در صفحه بعد باید به برنامه واتساپمجوز دسترسی به فایل منیجر را بدهید و روی گزینه «allow» کلیک کنید.
  10.  شماره تلفن و کد کشور خود را وارد کرده و روی« next» ضربه بزنید.
  11. سپس روی گزینه « ok» ضربه بزنید تا کد تایید به شماره تلفن شما پیامک شود.
  12.  روی  گزینه allow کلیک کنید تا برنامه WhatsApp بتواند برای شما پیامک ارسال کند.
  13. کد تایید ارسال شده را وارد کنید؛ در صورتی که در مرحله قبل به واتساپ مجوز دسترسی به پیامک‌ها را داده باشید اکنون می‌تواند کد تایید را به صورت خودکار تشخیص دهد و جای‌گذاری کند.
  14. در صورتیکه قبلا از حساب WhatsApp خود بکاپ گرفته‌اید و می‌خواهید اکنون آن را بازیابی کنید، روی restore و سپس next ضربه بزنید. در غیر این صورت می‌توانید روی گزینه رد کردن « skip» ضربه بزنید و از این مرحله رد شوید.
  15. در صفحه بعد باید یک نام برای پروفایل واتساپ خود انتخاب کنید؛ در صورت تمایل می‌توانید برای پروفایلتان یک عکس مناسب انتخاب کنید.
  16. روی گزینه بعدی «next» کلیک کنید تا مراحل راه اندازی واتساپ به پایان برسد.

اکنون شما هم یکی از کاربران فعال برنامه واتس‌اپ هستید و می‌توانید از امکانات جذاب و ویژه آن استفاده کنید. با دوستان خود یک گفتگو را شروع کنید یا برای یکدیگر عکس و ویدیو بفرستید؛ همچنین می‌توانید به صورت آنلاین با مخاطبین خود در هر جای دنیا تماس صوتی و ویدیویی بگیرید.

نحوه استفاده از دو واتساپ به طور همزمان روی یک گوشی

۲ اکانت واتساپ یک گوشی

یکی از قابلیت‌های جذاب و کاربردی گوشی‌های سامسونگ پشتیبانی از قابلیت Dual Messenger است. با فعال کردن این قابلیت می‌توانید از برخی از برنامه‌های سازگار با این قابلیت، دو نسخه متفاوت روی گوشی سامسونگ خود داشته باشید. برای فعال کردن آن باید مراحل زیر را قدم به قدم انجام دهید:

  • وارد تنظیمات گوشی سامسونگ شوید.
  • سپس صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید و وارد بخش امکانات ویژه Advanced features شوید.
  • روی گزینه Dual Messenger کلیک کنید.
  • اکنون لیستی از برنامه‌هایی که از قابلیت Dual Messenger پشتیبانی می‌کنند به شما نشان داده خواهد شد.
  • برنامه واتساپ را انتخاب کرده تا نسخه دیگری از آن روی گوشی ساخته شود.
  • اکنون می‌توانید وارد نسخه دوم برنامه واتساپ شوید و برای خود یک حساب جدید بسازید. نسخه دوم و غیراصلی دارای یک زنجیر نارنجی رنگ روی آیکون خود است.

این قابلیت سامسونگ که به صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های سامسونگ مجهز به وان یو آی ۶ قرار دارد، کاربرانش را از نصب برنامه‌های شخص ثالث بی‌نیاز کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*