وان پلاس اوپن 2

این ویژگی وان پلاس اوپن 2 گلکسی زد فولد 6 را له خواهد کرد

بر اساس جدیدترین اسناد لو رفته، گوشی تاشو وان پلاس اوپن 2 به یک ویژگی جذاب مجهز خواهد بود که کاربران گلکسی زد فولد 6 حسرتش را خواهند خورد.

نسل دوم گوشی‌های تاشو ساختارشکن وان پلاس، OnePlus Open 2 احتمالا سال 2025 به‌طور رسمی رونمایی و معرفی خواهد شد. با این وجود اخبار و شایعات در خصوص این گوشی همچنان با سرعت بالایی در حال انتشار هستند. جدیدترین جزئیات منتشر شده در خصوص این گوشی پرچمدار به ظرفیت استثنایی باتری آن اشاره دارد که می‌تواند صاحبان گلکسی زد فولد 6 تازه‌وارد سامسونگ را حسابی نگران کند.

باتری غول‌پیکر؛ پیشکش OnePlus به خریداران وان پلاس اوپن 2

به‌تازگی Digital Chat Station، افشاگر خوشنام شبکه وایبو اعلام کرده که اوپو و وان پلاس در حال توسعه یک گوشی تاشو با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی هستند که می‌تواند نه تنها بازار گوشی‌های تاشو، بلکه صنعت گوشی‌های موبایل را دگرگون کند. نسل نخست گوشی وان پلاس اوپن از یک باتری 4805 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و البته شارژدهی بسیار خوبی داشت. بنابراین یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی می‌تواند تحولی بزرگ در این مساله ایجاد کند.

بد نیست بدانید که پرچمدار تاشو جدید سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 به یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی مجهز است.

گوشی OnePlus Open 2

البته احتمالا نتیجه همکاری این دو کمپانی یک گوشی واحد خواهد بود که در چین و بازارهای غربی با نام‌های مختلفی عرضه خواهد شد. برای مثال، نسل نخست OnePlus Open در بازار چین با نام اوپو فایند N3 رونمایی و معرفی شد.

در کنار این مشخصات، Digital Chat Station همچنین به تجهیز گوشی وان پلاس اوپن 2 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 اشاره کرده است.

وان پلاس همچنین اخیرا گوشی میانرده جذاب وان پلاس نورد 4، ساعت هوشمند وان پلاس واچ 2R و تبلت قدرتمند وان پلاس پد 2 را نیز رونمایی کرده و اکوسیستم خودش را تکمیل نموده است. در صورت تمایل می توانید بررسی گوشی وان پلاس نورد 4 را از گجت نیوز مطالعه فرمایید.

در گجت نیوز بخوانید:
وان پلاس 13 با این قابلیت استحکامی بالاتر از آیفون 15 و گلکسی S24 خواهد داشت شیائومی میکس فولد ۴ با طراحی و مشخصات جذاب به جنگ گلکسی زد فولد ۶ آمد با تکنولوژی انقلابی وان پلاس دیگر لازم نیست نگران شارژ باتری گوشی خود باشید!

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*