گوشی تاشو وان پلاس اوپن

وان پلاس اوپن به سبک تاشو و با درخشان‌ ترین نمایشگر موبایل جهان معرفی شد

گوشی تاشوی وان پلاس اوپن – OnePlus Open با طراحی جذاب، مشخصات فنی خیره‌کننده و دوربین‌های استثنایی به‌عنوان رقیب سرسخت گلکسی زد فولد 5 رونمایی شد.

پس از مدت‌ها تبلیغ و درز اخبار مختلف، سرانجام گوشی تاشوی وان پلاس به‌طور رسمی معرفی شد. این گوشی که وان پلاس اوپن نام دارد، نخستین تلاش این کمپانی صاحب‌نام و محبوب چینی در عرصه گوشی های تاشو به شمار رفته و قرار است با طراحی کوتاه‌تر و عریض‌ترش راحت‌تر در دست جا گرفته و کاربری ساده‌تری داشته باشد.

این گوشی به‌نوعی مدل گلوبال گوشی اوپو فایند N3 به شمار می‌رود که با سخت افزار مناسب‌تری در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

در ادامه با این گوشی تاشوی جذاب OnePlus بیشتر آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی وان پلاس اوپن؛ طراحی تاشو به سبک وان پلاس!

گوشی OnePlus Open در حالت بسته از یک صفحه نمایش 6.31 اینچی بهره خواهد برد که پانل‌هایی امولد با رزولوشن 2434 در 1116 پیکسل خواهد داشت.‌ این پانل از فناوری LTPO 3.0 بهره برده و نرخ رفرش متغیر بین 1 تا 120 هرتز را ارائه می‌کند. علاوه بر این، نسبت عرض به طول این صفحه نمایش 20:9 بوده و روشنایی آن 1400 نیت در حالت معمولی و 2800 نیت در حالت بیشینه است.

علاوه بر این، صفحه نمایش وان داخلی این گوشی هم اندازه‌ای 7.82 اینچی داشته و رزولوشنی 2440 در 2268 پیکسل را ارائه می‌کند. پانل به کار رفته در این صفحه نمایش هم مشابه نمایشگر داخلی امولد بوده و از فناوری LTPO 3.0 با امکان ارائه نرخ رفرش 1 تا 120 هرتز بهره خواهد برد. بعلاوه، نسبت عرض به طول صفحه نمایش داخلی 1.0785:1 است و همان سطح شگفت‌انگیز روشنایی را ارائه می‌کند.

این گوشی در دو رنگ مختلف سبز و مشکی رونمایی شده است. قاب پشتی مدل سیاه رنگ از چرم مصنوعی ساخته شده و در نمونه سبز رنگ شاهد استفاده از شیشه در قاب پشتی هستیم. به دلیل همین تفاوت در جنس موارد مورد استفاده، وزن مدل سیاه رنگ 239 گرم بوده و مدل سبز رنگ وزن 245 گرمی دارد. برای مقایسه بد نیست بدانید که گلکسی زد فولد 5 سامسونگ 253 گرم وزن دارد.

دوربین حرفه‌ای و پیشرفته هاسلبلاد

گوشی تاشوی OnePlus Open در بخش دوربین حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی از پنج حسگر مختلف دوربین بهره خواهد برد که همگی توسط برند سرشناس هاسلبلاد تنظیم و بهینه‌سازی شده‌اند.

واحد اصلی به کار رفته در این ماژول دوربین 48 مگاپیکسلی بوده و از حسگر LYTIA-T808 سونی بهره می‌برد. این حسگر اندازه‌ای 1/1.43 اینچی داشته و از یک لنز f/1.7 بهره می‌برد. این حسگر جدید سونی همچنین به تکنولوژی ترانزیستور دولایه‌ای مجهز است که در واقع معماری بازطراحی شده‌ای به شمار می‌رود که حساسیت بیشتر و بهتری به نور خواهد داشت.

دوربین OnePlus

دوربین فوق عریض این گوشی جدید وان پلاس هم 48 مگاپیکسلی بوده از حسگرهای با اندازه ½ اینچ بهره برده و لنزی f/2.2 دارد. این دوربین به قابلیت فوکوس خودکار مجهز است. همچنین دوربین تله فوتو OnePlus Open نیز 64 مگاپیکسلی بوده و حسگری ½ اینچی داشته و بزرگنمایی سه برابری ارائه خواهد کرد.

وان پلاس اوپن همچنین از دو دوربین سلفی بهره خواهد برد که یکی 20 مگاپیکسلی بوده و در صفحه نمایش داخلی واقع است؛ در حالی که دیگری 32 مگاپیکسلی است و روی نمایشگر خارجی قرار گرفته است.

مشخصات سخت افزاری OnePlus Open؛ قدرتمند و پرچمدار!

وان پلاس اوپن از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام بهره برده و 16 گیگ رم LPDDR5X و 512 گیگ رم دارد. این گوشی همچنین از یک باتری 4805 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی خواهد کرد. وان پلاس ادعا کرده که شارژ این گوشی از 1 تا 100 درصد حدود 42 دقیقه به طول خواهد انجامید. علاوه بر این، هر شارژ کامل این گوشی، انرژی لازم برای فعالیت یک روز کامل آن را فراهم خواهد کرد.

با باز کردن صفحه نمایش گوشی، شاهد ویژگی نرم افزاری جذاب OnePlus Canvas خواهید بود که کمپانی سازنده ادعا می‌کند تجربه‌ای جدید و خلاقانه در بخش مالتی تسکینگ به شمار می‌رود. این کمپانی همچنین ادعا کرده که 95 درصد اپلیکیشن‌های پرطرفدار اندروید از صفحه نمایش گسترده این گوشی پشتیبانی خواهند کرد. بنابراین می‌توان پنجره‌های مربوط به اپلیکیشن‌های مختلف را با چینش‌های مختلف در کنار هم قرار داد و حتی اندازه‌شان را تغییر داد.

این گوشی امکان نمایش همزمان سه اپلیکیشن باز را در حالت‌های افقی و عمودی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

قیمت و بازارهای هدف وان پلاس اوپن

گوشی OnePlus Open در تنها یک نسخه با 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی به دست مشتریان خواهد رسید. قیمت این گوشی 1800 یورو است و پیش فروش آن از امروز آغاز خواهد شد. کسانی که این گوشی را خریداری کنند، می‌توانند یک ایرباد وان پلاس بادز 2 پرو را به‌عنوان جایزه دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*