گلکسی رینگ گوشی اندرویدی

سامسونگ کوتاه آمد؛ گلکسی رینگ با تمام گوشی های اندرویدی سازگار خواهد بود

کاربران گوشی های اندرویدی غیر از سامسونگ هم قادر به استفاده از حلقه هوشمند گلکسی رینگ خواهند بود؛ اما به تمام ویژگی‌های آن دسترسی نخواهند داشت.

زمانی که سامسونگ در رویداد آنپکد خود از حلقه هوشمند گلکسی رینگ رونمایی کرد به نظر می‌رسید تنها کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ قادر به استفاده از این گجت خواهند بود. با این وجود کره‌ای‌ها اخیرا تغییر موضع داده و اعلام کرده‌اند که گلکسی رینگ با تمام گوشی های اندرویدی سازگار خواهد بود. در عین حال تنها سامسونگی‌ها قادر به استفاده از تمام قابلیت‌های این گجت خواهند بود.

تمام گوشی های اندرویدی قادر به پشتیبانی از گلکسی رینگ خواهند بود؛ اما نه همه قابلیت‌های آن

علاوه بر این که سامسونگ به‌تازگی رسما سازگاری حلقه هوشمند گلکسی رینگ با تمامی گوشی های اندرویدی را تایید کرده، یکی از کاربران یوتیوب نیز ویدیوی جدیدی از اتصال این گجت سامسونگ به گوشی ناتینگ فون را منتشر کرده است.

همان‌طور که از ویدیوی بالا پیداست برای استفاده از حلقه هوشمند Galaxy Ring لزومی به در اختیار داشتن گوشی‌های گلکسی سامسونگ نبوده و می‌توان با نصب اپلیکیشن مخصوص آن روی هر گوشی دیگر مجهز به اندروید 11 و بالاتر از قابلیت‌های این گجت بهره‌مند شد.

البته همان‌طور که احتمالا انتظار دارید برخی قابلیت‌های این حلقه‌های هوشمند تنها توسط گوشی‌های سامسونگ قابل تجربه کردن خواهند بود. به بیان دیگر کاربران سایر گوشی های اندرویدی تنها به قابلیت‌های پایه‌ای مثل سنجش ضربان قلب، قدم‌شمار، پایش خواب، اندازه‌گیری سنجه‌های سلامتی و سیستم تشخیص خودکار ورزش دسترسی خواهند داشت. در عوض ویژگی‌های پیشرفته‌تری مثل امتیاز انرژی (Energy Score)، هوش مصنوعی Galaxy AI، قابلیت Find My Ring و کنترل به کمک ژست‌های حرکتی تنها در اختیار کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ قرار خواهد داشت.

گلکسی رینگ گوشی اندرویدی

سامسونگ پیش‌تر هم محدودیت‌های مشابهی را برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ اولترا و گلکسی واچ 7 وضع کرده بود و اکثر قابلیت‌های هیجان‌انگیز آن‌ها را صرفا به کاربران گوشی‌های سامسونگ ارائه می‌کرد.

این تغییر موضع سامسونگ به نظر هوشمندانه و منطقی است؛ زیرا اکوسیستم نرم افزاری این کمپانی کره‌ای هنوز به اندازه اپل غنی نیست و به همین دلیل محدود کردن خریداران احتمالی گلکسی رینگ به لزوم استفاده از گوشی‌های گلکسی احتمالا باعث افت فروش حلقه هوشمند این کمپانی خواهد شد. با رویکرد کنونی این کمپانی، گلکسی رینگ و ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ می‌توانند نقش ویترین‌های تبلیغاتی سامسونگ را ایفا کنند؛ به‌طوری که در ابتدا رضایت کلی کاربران را از عملکرد پایه خود جلب کرده و سپس برای ارائه قابلیت‌های پریمیوم آن‌ها را به سمت خرید گوشی‌های گلکسی سوق دهند.

حلقه هوشمند Galaxy Ring

ساعت هوشمند گلکسی رینگ تا کنون نظرات مثبت بسیاری دریافت کرده و یکی از جذاب‌ترین گجت های 2024 سامسونگ به شمار می‌رود.

در گجت نیوز بخوانید:
ضعف بزرگ حلقه هوشمند سامسونگ؛ هرگز گلکسی رینگ را به آهنربا نزدیک نکنید آشنایی با گلکسی رینگ و دو ساعت هوشمند Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch 7 از زبان سامسونگ این ۵ قابلیت گلکسی واچ اولترا را به بهترین ساعت هوشمند دنیا تبدیل می‌کنند

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*