قیمت جتا VS7

قیمت شاسی بلند وارداتی جتا VS7 در بازار از سامانه ارزان تر است!

کراس اوور وارداتی جتا VS7، جزو معدود خودروهای چینی است که می‌توان با قیمتی به مراتب کمتر از سامانه آن را در بازار آزاد خریداری کرد.

همزمان با روند ریزشی قیمت خودروهای داخلی در یک هفته گذشته، بازار خودروهای وارداتی نیز به تاثیر از همین جریان با افت قیمت قابل توجهی همراه بوده است. طبق جدیدترین اخبار خودرو، این موضوع سبب شده تا قیمت برخی از خودروهای وارداتی از جمله جتا VS7 در بازار آزاد از قیمت فروش سامانه یکپارچه ارزان تر شود. اما این اختلاف قیمت چقدر تاثیر گذار بوده است؟

اختلاف قیمت خودرو جتا VS7 در سامانه یکپارچه و بازار آزاد

بر اساس اعلام آخرین قیمت محصولات وارداتی در کشور، جتا VS7 وارداتی ماموت خودرو طی چند روز گذشته به میزان فاحشی افت کرد و ارزش آن در بازار کمتر از قیمت تمام شده برای خریداران سامانه شد. در حالی که این خودرو در روزهای گذشته 2 میلیارد و 680 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود، اما اکنون با 200 میلیون تومان کاهش با قیمت 2 میلیارد و 480 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. به این ترتیب می‌توان گفت که خرید جتا VS7 در بازار آزاد برای مشتری به صرفه تر است زیرا حدود ۱۰۰ میلیون کمتر از قیمت فروش در سامانه آگهی می‌شود و همین موضوع می‌تواند خریدار را وسوسه کند.

در بازار کاهشی چند روز اخیر، خودروهای چینی در میان وارداتی هایی که ارزان شدند، حضور فعال تری داشتند. این موضوع ناشی از تمایل کمتر مشتریان به خرید خودرو چینی است. به عنوان مثال زوتیِ DL5 اولین وارداتی چینی بود که خریدار آن از سامانه پس از فروشش در بازار متضرر می‌شدند و نمی توانستند حتی پولی که برای خریدش پرداخت کرده بودند را از مشتری دریافت کنند.

معرفی اجمالی وی اس 7

این خودرو از یک پیشرانه ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ ساخت فولکس واگن با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر بهره می‌برد. مجموع این توان از طریق یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب‌ صفرتاصد این کراس اوور ۹.۸ ثانیه و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی، ۷.۴ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر تخمین زده می‌شود.

نمای داخل جتا VS7

از مجموع امکانات ایمنی و رفاهی Jetta VS7 وارداتی می‌توان به سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه ای، کلاستر تمام دیجیتال راننده، فرمان دی‌کات به‌همراه دکمه‌های کنترلی، ۶ کیسه هوای ایمنی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد، نمایشگر لمسی مولتی مدیا، تریم چرم و پارچه و سقف پانورامیک برقی اشاره کرد.

از جدیدترین محصولات وارداتی شرکت ماموت خودرو در ایران می‌توان به کراس اوور هیبریدی ارس M5 اشاره کرد. از شما دعوت می‌کنیم مطلب معرفی و بررسی این تازد وارد پرآپشن که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را نیز مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:
نگاهی به غرفه ماموت در نمایشگاه تحول صنعت خودرو ۱۴۰۳ شاسی بلند جدید چری فالوین T10، رکورد گینس را شکست هیوندای اکستر دوگانه سوز، یک شاسی بلند ارزان قیمت و بسیار مناسب برای بازار ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*