تصاویر ورود کیا سلتوس توربو کوشا خودرو در گمرک ایران

کیا سلتوس توربو هم به ایران وارد شد؛ تصاویر شاسی بلند جدید کره‌ای در گمرک

شاسی بلند وارداتی کیا سلتوس توربو وارد گمرک ایران شد. این نسخه از کراس اوور Seltos کوشا خودرو موتور از قدرتمندتر و امکانات بیشتر بهره می‌برد.

کوشا خودرو در دور جدید واردات انواع محصولات کیا، خودروساز مطرح کره‌ای را به بازار آورده است. کیا سلتوس کوشا خودرو فقط یکی از نمونه‌ها است که پیش‌تر نسخه 1.6 لیتری تنفس طبیعی آن وارد کشور شده بود. آخرین اخبار خودرو حکایت از این دارند که کوشا خودرو حالا به دنبال این است تا نسخه 1.4 لیتری توربوشارژ کیا سلتوس را در بازار ایران عرضه کند.

ورود کیا سلتوس توربو 1.4 لیتری به گمرک ایران

بر اساس گزارشی جدید، کیا سلتوس توربو اخیراً به گمرک کشور رسید و انتظار می‌رود در آینده نزدیک به مرحله عرضه برسد. کوشا خودرو همچنین با نصب بیلبوردهایی در سطح تهران، تبلیغات این نسخه از کراس اوور ساب کامپکت کیا را آغاز کرد و حتی کاتالوگ رسمی آن حاوی مشخصات فنی و امکانات رفاهی و ایمنی را در دسترس قرار داد.

تصاویر ورود کیا سلتوس توربو کوشا خودرو در گمرک ایران

نسخه جدید کیا سلتوس برای تامین قوای محرکه خود از موتور 1.4 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که توانایی تولید 140 اسب بخار قدرت و 243 نیوتن متر گشتاور را دارد. نیرو محرکه این موتور به‌وسیله یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه 7 سرعته خشک به محور جلو هدایت می‌شود. این در حالی است که نسخه قبلی این شاسی بلند وارداتی زیر کاپوت خود یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 121 اسب بخار و گشتاور 154 نیوتن متر داشت و برای انتقال نیرو محرکه از گیربکس اتوماتیک 6 سرعته استفاده می‌کرد.

تغییرات کیا سلتوس توربو کوشا خودرو صرفاً به پیشرانه و گیربکس ختم نمی‌شود و این تیپ جدید با امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد. نمایشگر لمسی 8 اینچی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، تریم چرمی، تنظیم برقی و گرمکن صندلی‌های جلو برخی از آپشن های رفاهی این خودرو وارداتی هستند. از جمله امکانات ایمنی و کمک‌راننده آن هم می‌توان به کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، دستیار خروج از خط، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم تشخیص علائم رانندگی و 6 ایربگ اشاره کرد.

تصاویر ورود کیا سلتوس توربو کوشا خودرو در گمرک ایران

نهایتاً در خصوص قیمت Seltos توربوشارژ باید ذکر کرد که چند وقت قبل قیمت علی‌الحساب آن در مبادی ورودی 1 میلیارد و 688 میلیون تومان تعیین شد. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، قیمت تمام‌شده این کراس اوور کره‌ای با احتساب هزینه‌های اضافی از جمله مالیات، حمل و نقل، عوارض و… در آینده مشخص خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
پرفروش ترین خودروهای ایران در سال ۱۴۰۲ همزمان با وعده واردات خودرو کارکرده، قیمت شاهین و ریرا میلیاردی شد واردات خودروهای دست دوم برای همه آزاد شد؛ پوست موز دولت سیزدهم زیر پای پزشکیان ثبت سفارش واردات خودرو متوقف نشده؛ واردات خودروهای برقی و هیبریدی با سرعت در حال انجام است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*