سیستم عامل تایزن

سیستم عامل تایزن سامسونگ روی تلویزیون های لوکس برند Loewe نصب می‌شود

سامسونگ از نصب سیستم عامل تایزن روی تلویزیون های لوکس برند Loewe خبر داد. در ادامه با جزئیات همکاری سامسونگ با برند Loewe آشنا می‌شویم.

شرکت سامسونگ اعلام کرد تلویزیون های سری جدید Stellar برند Loewe که اخیرا وارد بازار اروپا شدند، به سیستم عامل تایزن (Tizen OS) مجهز خواهند شد. برنامه مجوزدهی سیستم عامل تایزن سامسونگ از سال 2022 آغاز شده و اکنون به سرعت در اروپا و در سراسر جهان در حال گسترش است. همچنین نصب این سیستم عامل روی تلویزیون های لوکس برند Loewe به عنوان یک نقطه عطف مهم در برنامه‌ مجوزدهی این سیستم عامل به‌شمار می‌رود. نصب سیستم عامل تایزن روی این محصولات باعث ارائه محتوای غنی خواهد شد و در تکامل خانه‌های هوشمند و متصل نیز نقش مهمی را برعهده خواهد داشت.

نصب سیستم عامل تایزن روی تلویزیون های Loewe

وای‌اس کیم، مدیر اجرایی و رئیس بخش نمایشگرهای بصری شرکت سامسونگ در این خصوص عنوان کرد همکاری سامسونگ با برند Loewe باعث خواهد شد تا تلویزیون جدید و لوکس این برند به نام Loewe بتواند تجربه‌هایی در سطح بسیار بالا را در اختیار کاربران قرار دهد. ضمن اینکه این همکاری موجب می‌شود تا سیستم عامل تایزن به عنوان یک پلتفرم نرم‌افزاری ایده‌آل برای تلویزیون‌های لوکسی و پرمیوم بتواند قابلیت‌های و سطوح جدیدی از تعامل را برای سایر تلویزیون‌ها فراهم سازد.

سیستم عامل تایزن

برند Loewe که به عنوان برند تولیدکننده تلویزیون های لوکس و رده بالا شناخته می‌شود، سیستم عامل تایزن را برای سری جدید تلویزیون های خود در نظر گرفته تا تجربه کاربران خود را ارتقا دهد. ضمن اینکه این برند به دلیل طراحی بی‌نقص محصولات خود و به دلیل اینکه از مواد درجه یک خاص نظیر پنل‌های پشت سنگی و بتنی برای محصولات خود استفاده می‌کند، به عنوان یک برند بسیار معروف شناخته می‌شود و به همین دلیل توانسته مورد تمجدید بسیاری قرار بگیرد. از این رو همکاری این برند با سامسونگ را می‌توان به عنوان تاکیدی بر تعهد هر دو شرکت برای ارائه تجربیات کاربری سطح بالا و پرمیوم به کاربران دانست.

سیستم عامل تایزن در نسخه 2024 خود قرار است گزینه‌های زیادی را در بخش محتوا و خدمات ارائه دهد و به همین دلیل این سیستم عامل برای کاربران Loewe یک انتخاب ایده‌آل به‌شمار می‌رود. کاربران با این سیستم عامل علاوه بر دسترسی به به طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها، می‌توانند از تجربه‌های بی‌نظیر در حوزه سرگرمی مانند Samsung TV Plus (مجموعه وسیعی از کانال‌های رایگان و محتوای درخواستی با گزینه‌های متنوع سرگرمی)، Gaming Hub (دسترسی به خدمات و پلتفرم‌های بازی؛ تجربه یکپارچه بیش از 1000 بازی بدون نیاز به کنسول) و SmartThings (اتصال یکپارچه به دستگاه‌های هوشمند در خانه) نیز برخوردار شوند.

گفتنی است 270 میلیون تلویزیون هوشمند سامسونگ نیز از سیستم عامل تایزن بهره می‌برند. این سیستم عامل دارای رابط بصری روان و راحت بوده و به همین دلیل مراحل شخصی‌سازی و پیمایش را برای کاربر به میزان چشمگیری کاهش خواهد داد. کاربران این سیستم عامل فقط روی یک صفحه قادر به استریم محتوای مورد علاقه خود بوده و می‌توانند به انجام هزاران بازی بپردازند. پلتفرم Samsung Knox نیز از کلیه بخش‌ها و جنبه‌های شخصی تلویزیون محافظت می‌کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*