برنده واقعی بازیهای تلگرامی پاول دورف است

برنده واقعی بازیهای تلگرامی پاول دورف است؛ تلگرام در آستانه 1 میلیاردی شدن

با توجه به رشد شگفت‌آور شمار کاربران تلگرام به واسطه رونق بازی‌های تلگرامی، باید اذعان کرد که برنده واقعی بازیهای تلگرامی کسی نیست جز پاول دورف.

در شرایطی که در اواخر فروردین ماه سال جاری، تلگرام از رسیدن شمار کاربران فعال ماهانه خود به 900 میلیون نفر خبر داده بود، دورف حالا می‌گوید که این آمار در مدت زمان کوتاهی به 950 میلیون نفر رسیده و تلگرام به سمت 1 میلیارد کاربر فعال در حرکت است.

پاول دورف برنده واقعی محبوبیت روزافزون بازیهای تلگرامی است

مدیرعامل تلگرام با انتشار پستی در کانال شخصی خود در اپلیکیشن تلگرام، از رسیدن تعداد کاربران فعال ماهانه این شبکه اجتماعی به 950 میلیون نفر خبر داده و اعلام کرده که تلگرام به سمت جذب یک میلیارد کاربر در حرکت است.

این در حالی است که وقتی در بهار امسال، تلگرام به رقم 900 میلیون کاربر رسیده بود، دورف ابراز امیدواری کرده بود که تلگرام ظرف مدت یک سال آینده از مرز 1 میلیارد کاربر بگذرد. حال به نظر می‌رسد که این هدف در مدت زمان کوتاه‌تری در حال بدل شدن به یک دستاورد برای تلگرام است.

بازی های تلگرامی

البته تردیدی نیست که موج محبوبیت بازی‌های تلگرامی رمزارزی که روی این پلتفرم فعال هستند، نقش مهمی در افزایش شمار کاربران تلگرام داشته است. این اپلیکیشن با وجود سیستم مینی‌اپ‌ها و بلاکچین TON به بستر جذابی برای فعالیت‌های کریپتویی در بین پرشمار شبکه‌های اجتماعی رقیب بدل شده است.

در ابتدا، ایردراپ نات کوین به عنوان یک بازی Play to Earn در تلگرام مطرح شد و به کاربران وعده داد که با تپ کردن و جمع‌آوری سکه‌های داخل بازی، می‌توانند این سکه‌ها را به ارز دیجیتال قابل خرید و فروش تبدیل کنند و به درآمد برسند. تحقق وعده‌های نات کوین و سودی که کاربران این بازی از تبدیل توکن‌های NOT به TON و فروش آن‌ها بردند باعث شد تا دیگر بازی‌های مشابه نیز در بستر تلگرام آغاز به کار کنند.

همستر کامبت، دیگر بازی تلگرامی است که با ادامه مسیر نات کوین موفق شده در کوتاه زمانی به محبوبیت بالایی برسد و کاربران زیادی در سراسر جهان جذب کند. توسعه‌دهندگان این بازی هم وعده داده‌اند که سکه‌های داخل بازی در نهایت به یک توکن قابل معامله در بستر بلاکچین TON بدل خواهد شد.

علاوه بر این، این روزها بازی‌های مشابه زیادی با وعده‌های اینچینی در حال فعالیت در تلگرام هستند. موضوعی که به رشد شمار کاربران تلگرام منجر شده و باید دید با این مسیر، چه زمانی شاهد رسیدن شمار کاربران تلگرام به 1 میلیارد نفر خواهیم بود.

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*