تریلر جدید فیلم جوکر ۲: جنون مشترک

تریلر جدید جوکر 2 را تماشا کنید

در حالی که فقط چند ماه تا اکران فیلم جوکر 2 باقی مانده، اولین تریلر کامل از آن منتشر شد. در ادامه تریلر جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie à Deux) را از دست ندهید.

تاد فیلیپس در پی موفقیت اولین فیلم جوکر از لحاظ بازخورد منتقدان و همچنین استقبال عمومی، کارگردانی دنباله آن را با المان‌های موزیکال و حضور هارلی کویین پی گرفت. حالا رفته‌رفته به اکران «جوکر: جنون مشترک» (Joker: Folie à Deux) یا همان جوکر 2 نزدیک می‌شویم که مطابق انتظار، بالای لیست فیلم‌های مورد انتظار ۲۰۲۴ جای پای خود را محکم کرده است. به‌تازگی شرکت برادران وارنر اولین تریلر کامل از دنباله جوکر را رسماً منتشر کرد که به لطف آن می‌توان بیشتر با حال و هوای این فیلم جدید آشنا شد.

اولین تریلر کامل از فیلم جوکر 2

همان‌طور که انتظار می‌رود، در این تریلر به ارتباط عمیق شکل گرفته بین جوکر و هارلی کویین پرداخته می‌شود. در فیلم جوکر 2، آرتور فلک یا همان جوکر با بازی واکین فینیکس به‌خاطر جرائمی که مرتکب شده است راهی تیمارستان آرکهام می‌شود. آن‌طور که شرکت برادران وارنر می‌گوید، او همینجا عشق واقعی و «موسیقی درون خود» را پیدا می‌کند. دنباله جوکر در ژانر تریلر روان‌شناختی موزیکال قرار دارد و انتظار می‌رود در آن پیوندی چشمگیر با موسیقی رقم بخورد. به هر حال، حضور پاپ‌استار آمریکایی لیدی گاگا در این فیلم بی‌دلیل نیست.

عنوان «جنون مشترک» در نام فیلم جدید جوکر به یک اختلال روانی اشاره دارد که همزمان دو یا چند نفر و معمولاً اعضای یک خانواده را درگیر خود می‌کند. جوکر و هارلی کویین هم در این فیلم قرار است این جنون مشترک را با یکدیگر تجربه کنند.

جوکر 2 در 4 اکتبر 2024 مصادف با 13 مهر 1403 روی پرده سینما خواهد رفت. علاوه بر واکین فینیکس و لیدی گاگا که نقش‌های اصلی این فیلم را بر عهده دارند، زاسی بیتس، هری لاتی، برندن گلیسون و کارین کینر هم در آن حضور پیدا کرده‌اند. تاد فیلیپس ضمن کارگردانی، به‌همراه اسکات سیلور فیلمنامه این فیلم را نوشته و حتی یکی از تهیه‌کنندگان آن بوده است.

سایر اخبار و مطالب مرتبط با سینما در گجت نیوز:
اولین تریلر گلادیاتور ۲ منتشر شد؛ نبرد پدرو پاسکال و پل مسکال در کولوسئوم تریلر فیلم ونوم 3 (Venom: The Last Dance) منتشر شد همکاری اپل با ابرستارگان هالیوود در فیلم سینمایی ولفس (Wolfs) + تریلر فیلم جدید ارباب حلقه ها با نام The Hunt for Gollum به سینماها می‌آید این ۹ فیلم، بهترین فیلم های سال ۲۰۲۴ از نظر منتقدان نیویورک تایمز هستند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*