آیفون 17 اسلیم دوربین

آیفون 17 اسلیم فقط یک دوربین خواهد داشت؟

آیفون 17 اسلیم – iPhone 17 Slim پرحاشیه‌ترین عضو خانواده آیفون 17 اپل است که کمترین ضخامت را در تاریخ آیفون‌های اپل خواهد داشت. طبق اخبار جدید آیفون 17 اسلیم تنها یک دوربین در پشت خواهد داشت.

به نظر می‌رسد شایعات پیرامون پرچمداران سال آینده اپل تمامی ندارند؛ به‌طوری که نمی‌توان روزی را پیدا کرد که در آن خبری از سری پرچمداران آیفون 17 نباشد. در میان اعضای مختلف آیفون‌های 2025، آیفون 17 اسلیم پرحاشیه‌ترین نسخه است. این گوشی جدید و فوق باریک که قرار است جایگزین نسخه پلاس در سال آینده شود، کمترین ضخامت در میان تمامی مدل‌های آیفون را خواهد داشت. در این بین اما شایعات جدید به حضور تنها یک دوربین در آیفون 17 اسلیم اشاره دارند.

آیا آیفون 17 اسلیم تنها یک دوربین خواهد داشت؟

اخبار جدید در خصوص آیفون 17 اسلیم توسط مینگ چی کو، افشاگر سرشناس حوزه دستگاه‌های اپل مطرح شده است. او ادعا کرده که اپل در این گوشی از صفحه نمایش 6.6 اینچی و تراشه قدرتمند A19 استفاده خواهد کرد. با این وجود ظاهرا تمرکز اپل در این عضو از خانواده iPhone 17 بیشتر روی طراحی است تا کاربری گسترده. به همین دلیل ظاهرا کوپرتینویی‌ها قصد دارند ضمن استفاده از قاب تیتانیومی آلومینیومی در این گوشی آن را به تنها یک دوربین مجهز کنند.

گوشی iPhone 17 Slim

این اتفاق از زمان آیفون XR تا به امروز بی‌سابقه بوده و یک عقب‌گرد بزرگ برای گوشی‌های پرچمدار اپل از منظر عکسبرداری به شمار می‌رود. با این وجود به نظر می‌رسد اپل تصمیم گرفته این گوشی را برای کاربرانی طراحی کند که به طراحی بیشتر از قابلیت‌های عکسبرداری اهمیت می‌دهند. باید توجه کرد که تعداد این دسته افراد در میان طرفداران اپل بسیار زیاد است و کوپرتینویی‌ها قادرند با بازاریابی مناسب، آیفون 17 اسلیم را به محصولی پرفروش تبدیل کنند.

در این میان البته همچنین نباید غافل شد که توانمندی‌های عکاسی و فیلمبرداری مدت‌هاست که نقطه قوت آیفون‌های پرچمدار اپل به شمار می‌رود و به همین دلیل معرفی یک آیفون با قابلیت‌های محدود دوربین گامی بسیار پرریسک به شمار می‌رود که ممکن است تجربه‌ای ناخوشایند مانند آیفون مینی را برای اپل به همراه داشته باشد.

آیفون 17 اسلیم دوربین

اخبار تکمیلی در خصوص دوربین آیفون 17 اسلیم و سایر مشخصات آن البته احتمالا چند ماه پس از رونمایی خانواده آیفون 16 در اختیارمان قرار خواهد گرفت. بنابراین تا آن زمان نمی‌توان در خصوص این گوشی و سایر اعضای خانواده آیفون 17 اظهار نظر کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
آیفون ۱۷ با این قابلیت دوربین به آرزوی عاشقان عکاسی تبدیل خواهد شد چینی‌ها مشخصات فنی خانواده آیفون ١٧ اپل را فاش کردند! عقب ماندگی به سبک اپل؛ ویژگی جذاب نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا دو سال دیگر به آیفون ۱۷ می‌آید

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*