ال‌جی جی ۵ فردا در کره‌ جنوبی عرضه خواهد شد

تماشا کنید: تبلیغ ویدیویی ال‌جی عرضه‌ی ال‌جی جی ۵ در سیزدهم فروردین را تایید کرد

ال‌جی اولین تبلیغ تلویزیونی برای پرچم‌دار خود، گوشی ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) را در کانال رسمی یوتوب خود قرار داده است. در این ویدیوی ۱۵ ثانیه‌ای که بر روی ماژولار بودن گوشی و باتری کشویی آن تاکید بسیار شده، به عرضه‌ی ‌ال‌جی G5 در یکم آوریل (سیزدهم فروردین) اشاره می‌شود.

همانطور که در مقدمه خواندید در ویدیو می‌توان زمان عرضه‌ی گوشی و همچنین رنگ‌بندی‌های آن را مشاهده کرد. ال‌جی بر روی ماژولار بودن گوشی خود به شدت مانور می‌دهد و به‌خاطر شباهت زیاد سخت افزاری ال‌جی جی ۵ با رقبای خود، سعی می‌کند تا قابلیت‌هایی مانند کشویی بودن باتری را دلیل برتری آن بنامد.

البته باید صبر کرد و دید که آیا این گوشی که همراه با جمله‌ی “زندگی زیباست وقتی بیشتر بازی می‌کنی” چقدر می‌تواند باعث موفقیت کمپانی کره‌ای شود.

ال‌جی G5 دارای صفحه‌ی ۵.۳ اینچی QHD بوده و از ترکیب دوگانه‌ی دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی در عقب خود استفاده می‌کند. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در جلوی آن به کار رفته است.

در زیر قاب این گوشی، یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی قابل افزایش رام، و باتری با ظرفیت ۲,۸۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت قرار دارد. G5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید مارشمالو ۶.۰.۱ بوده و از بدنه‌ی فلزی بهره می‌برد.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*