تریلر فصل دوم سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings: The Rings of Power)

تماشا کنید: تریلر فصل دوم سریال ارباب حلقه ها با بازگشت سائورون

دومین فصل سریال The Rings of Power به‌زودی پخش می‌شود. پیش از این، تریلر دومین فصل سریال ارباب حلقه ها می‌تواند شما را به‌شدت هیجان‌زده کند.

کامیک کان سن دیگو خبر خوشحال‌کننده‌ای نه تنها برای طرفداران ارباب حلقه ها بلکه برای دنبال‌کنندگان اخبار سینما و تلویزیون دارد. طی این رویداد تریلر فصل دوم سریال ارباب حلقه ها یا همان حلقه های قدرت (The Rings of Power) به‌صورت رسمی منتشر شد. در این تریلر بازگشت سائورون (Sauron)، یکی از شخصیت‌های اصلی دنیای این اثر فانتزی را می‌بینیم که نوید اتفاقاتی هیجان‌انگیز در فصل پیش رو را می‌دهد.

تریلر دومین فصل سریال ارباب حلقه ها

با نگاهی به تریلر دومین فصل سریال رینگز آو پاور می‌توان متوجه شد که باید چه انتظاراتی از آن داشت. به گفته آمازون که ساخت و پخش این سریال را بر عهده داشته است، فصل جدید حول محور بازگشت سائورون، ارباب تاریکی می‌چرخد. آمازون توضیح می‌دهد سائورون بعد از عزل شدن توسط گالادریل (Galadriel)، باید به تنهایی و بدون هیچ پشتوانه‌ای با تکیه به زیرکی خود قدرت را پس بگیرد و ناظر خلق حلقه‌های قدرت شود. با شکل‌گیری حلقه‌های قدرت، او می‌تواند مردمان سرزمین میانه را به قید و بند خود در بیاورد.

در جدیدترین فصل سریال حلقه های قدرت ببینندگان با هیولاهای فانتزی متعددی هم مواجه خواهند شد. از جمله این‌ها می‌توان به عنکبوت غول‌پیکر شلوب (Shelob)، ارواح تبدیل‌شونده بارو وایت‌ها (Barrow-wight) و یک کرم دریایی اشاره کرد.

پخش فصل دوم سریال ارباب حلقه ها از تاریخ 29 آگوست مصادف با 8 شهریور در پلتفرم استریم آمازون پرایم آغاز می‌شود. فصل اول این سریال بازخوردهایی ضد و نقیض از سوی طرفداران و منتقدان دریافت کرد، اما تهیه‌کنندگان وعده داده‌اند که فصل جدید از هر جهتی نسبت به فصل اول پیشرفت داشته باشد. البته گفتنی است که به گفته آمازون، فصل اول بیش از 100 میلیون بیننده داشت و موفق شد بیشترین تعداد ثبت نام‌ها توسط هر اثر دیگری در این پلتفرم را رقم بزند و رکورد بازدید در روز پخش را تصاحب کند.

برادران وارنر با ساخت دو فیلم از دنیای ارباب حلقه ها بالاخره بازگشت آن به پرده نقره‌ای را رقم می‌زند. یکی از فیلم‌ها با نام احتمالی شکار گالوم (The Hunt for Gollum) قرار است در سال 2026 اکران شود. همان‌طور که انتظار می‌رود، این فیلم به جستجو برای گالوم توسط گاندالف و آراگورن می‌پردازد و اندی سرکیس، بازیگر نقش گالوم در فیلم‌های پیتر جکسون، هم نقش گالوم را در این فیلم ایفا می‌کند و هم کارگردانی آن را بر عهده دارد. فیلم دیگر در واقع انیمه‌ای با عنوان جنگ روهیریم (The War of the Rohirrim) است که تا انتهای سال جاری میلادی به مرحله اکران می‌رسد.

در گجت نیوز بخوانید:
از سریال تلویزیونی هری پاتر چه می‌دانیم؟ ترسناکترین چهره گاتهام را در تریلر جدید سریال پنگوئن تماشا کنید آیا فصل سوم سریال خاندان اژدها در راه است؟ ضد ایرانی ترین سریال جهان در حال ساخت است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*