ایسر در دوم اردیبهشت میزبان یک رویداد خبری خواهد بود

همواره از ایسر به جهت ساخت محصولاتی با کیفیت به نیکی یاد می‌شود. گویا قرار است این کمپانی در دوم اردیبهشت ماه از محصولات جدید خودش رونمایی کند.

با توجه به صحبت‌هایی که کمپانی‌ها در کنگره جهانی موبایل امسال مطرح کرده بودند، آوریل امسال را می‌توان یکی از مهمترین ماه‌های تکنولوژی در سال ۲۰۱۶ دانست. لازم به ذکر است که اچ تی سی نیز در دوازدهمین روز همین ماه قصد دارد تا از پرچمدار جدید خودش رونمایی کند. علاوه بر آن ماه بسیار شلوغی برای هواوی و میزو خواهد بود. چرا که آنها نیز هر کدام چند گوشی هوشمند جدید را در این ماه معرفی خواهند کرد.

حال به این فهرست باید نام ایسر را هم اضافه کنیم. بر اساس دعوتنامه‌ای که ارسال شده است ایسر قصد دارد تا در تاریخ ۲۱ آوریل (۲ اردیبهشت) و در نیویورک سیتی میزبان یک رویداد خبری باشد. ایسر سال گذشته هم در تاریخ ۲۳ آوریل کنفرانس خبری خودش را برگزار کرد و طی آن از چندین محصول جدید خودش رونمایی کرد. در این مراسم نیز به نظر می‌رسد که ایسر از چندین تلفن هوشمند، تبلت و کروم بوک‌های جدید رونمایی خواهد کرد.

درحالی این احتمال قوت می‌گیرد که بدانید ایسر تأیید کرده است که رویداد خبری دوم اردیبهشتش به صورت زنده نیز استریم خواهد شد. بنابراین می‌توان حدس زد که این مراسم از اهمیت زیادی برای ایسر برخوردار است.

لازم به ذکر است آخرین باری که این کمپانی از محصولات جدید خودش رونمایی کرده بود به مراسم MWC 2016 باز می‌گردد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*