پیکاپ میتسوبیشی ترایتون بلک ادیشن

پیکاپ میتسوبیشی ترایتون بلک ادیشن معرفی شد؛ غول جذاب آفرودی فقط یک میلیارد و 400 میلیون تومان

پیکاپ میتسوبیشی ترایتون بلک ادیشن 181 اسب بخاری، پس از تحولی عظیم در نمای خارجی‌اش در دو مدل تک کابین و دو کابین عرضه می‌شود.

پیکاپ میتسوبیشی ترایتون که سال گذشته از آن رونمایی شد، ششمین نسل از پیکاپ‌های کمپانی میتسوبیشی است. این نسخه، در دو مدل تک کابین و دو کابین عرضه شده است. اکنون نوبت به رونمایی از نسخه سفارشی بلک ادیشن آن برای عاشقان اتومبیل‌های مشکی رسیده است.

معرفی پیکاپ میتسوبیشی ترایتون بلک ادیشن

کمپانی میتوبیشی که از سال 1870 در صنایع مختلفی فعالیت می‌کند، حال می‌خواهد پیکاپ ترایتون بلک ادیشن با تریم تمام مشکی را در تایلند عرضه کند.

پیکاپ میتسوبیشی ترایتون بلک ادیشن

نسخه‌های بلک ادیشن که در صنعت خودرو سازی به عنوان کلیشه‌ای قدیمی از آن یاد می‌شود، علاقه‌مندان بسیاری دارد. میتسوبیشی نیز به جمع خودروسازانی پیوسته که می‌خواهند این نسخه‌های قدیمی را تولید کنند.

نسخه بلک ادیشن، با جلو پنجره و داینامیک شیلد به رنگ مشکی براق از مدل‌های قبلی خود، برتری می‌یابد. رنگ مشکی کل طراحی نمای خارجی از آیینه‌های جانبی و دستگیره درها تا رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی را در برگرفته است.

رنگ پله‌های جانبی و سپر عقب این پیکاپ به رنگ دودی درآمده است. میتسوبیشی نیز اعلام کرده که ترایتون بلک ادیشن تنها با رنگ‌های خاکستری گرافیتی و سفید الماسی در بازار ارائه خواهد شد.

فضای داخلی خودرو نیز، کاملا مشکی اما دوخت صندلی‌ها با رنگ سفید انجام شده که با رنگ روشن آستر سقف نیز همخوانی زیبایی ایجاد کرده است. این پیکاپ دارای نمایشگر 9 اینچی بوده و از مجموعه‌ای از سیستم‌های پیشرفته کمک راننده نیز بهره می‌برد.

پیکاپ میتسوبیشی ترایتون بلک ادیشن

ترایتون بلک ادیشن که با عنوان پیکاپ مشکی پوش نیز شناخته می‌شود، دارای پیشرانه 204 لیتری توربو دیزل است که 181 اسب بخار قدرت داشته و گشتاور 430 نیوتن متری نیز دارد.

نسخه ششم پیکاپ ترایتون با گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد که برای آفرود بازان نسخه خوبی نخواهد بود. این مدل با قیمت پایه 102.7 هزار باتی معادل 28.400 دلار در تایلند عرضه می‌شود.

پیشینه خبر:
مجوز استاندارد مزدا ۳ وارداتی بهمن موتور صادر شد سرس آیتو M9، شاسی بلند محصول مشترک سرس و هوآوی ایمن‌ترین خودرو چین شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*