قیمت و نقشه بازی جی تی ای 6 - GTA VI

قیمت بازی و نقشه بزرگ جی تی ای 6 شما را دیوانه می‌کند

جی تی ای 6 از نقشه عظیم با فرصت‌های فراوان برای ماجراجویی برخوردار است و همچنین احتمالاً رکورد قیمت در تاریخ بازی‌ها را می‌شکند.

جی تی ای 6 بدون هیچ شک و شبهه‌ای اگر بزرگ‌ترین ساخته چند سال اخیر صنعت ویدئو گیم نباشد، دست کم یکی از بزرگ‌ترین‌ها است. آخرین بار آذر ماه گذشته بعد از سال‌ها انتظار اولین و تنها تریلر رسمی از این عنوان مورد انتظار راک‌استار گیمز منتشر شد و برای مدتی جایی برای بقیه در اخبار بازی ها و کنسول های بازی باقی نگذاشت. از آن زمان تاکنون آنچه نصیب طرفداران شده، انواع و اقسام شایعات و گزارش‌ها است و حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که از نقشه عظیم و قیمت بالای جی تی ای 6 حکایت دارند.

شایعات اخیر درباره جی تی ای 6؛ از نقشه بزرگ تا رکوردشکنی در قیمت

کاربران ریزبین ردیت با استفاده از تریلر GTA VI و اطلاعات لو رفته از آن، به نتایج جالبی درباره نقشه این بازی رسیده‌اند. به نظر می‌رسد بیش از 100 مکان مختلف قابل دسترسی در وایس سیتی، شهری که این بازی در آن جریان دارد، وجود خواهند داشت. از جمله این مکان‌ها می‌توان به «مرکز تحقیقاتی اکتشافات فضایی»، «هواپیماهای گمشده» و… اشاره کرد.

نقشه بازی جی تی ای 6

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، وایس سیتی در واقع برگرفته از شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا است و از همان تریلر اول GTA 6 می‌توان دید که این شهر مکان‌هایی دیدنی برای گشت‌وگذار خواهد داشت. با توجه به دو بازی جهان‌باز اخیر راک‌استار گیمز یعنی GTA V و Red Dead Redemption 2، واضح است که گیمرها با دنیایی بزرگ، پویا و پر از اتفاقات ریز و درشت در نسخه جدید GTA مواجه خواهند بود.

همچنین بنا به شنیده‌های اخیر، جی تی ای 6 می‌تواند اولین بازی باشد که با قیمت بیش از 70 دلار منتشر می‌شود. از چند سال قبل شرکت‌های مطرح بازی‌سازی نظیر پلی استیشن، ایکس باکس، اکتیویژن و نینتندو برخی از بازی‌های بزرگ خود را با قیمت 70 دلار روانه بازار کردند که 10 دلار گران‌تر از قیمت معمولِ 60 دلاری بازی‌ها در آن زمان بود. حالا با توجه به گفته‌های مدیرعامل تیک-تو، شرکت مالک راک‌استار گیمز، بعید نیست اگر قیمت نسخه جدید جی ای تی حتی از مرز 70 دلار بگذرد.

قیمت و نقشه بازی جی تی ای 6 - GTA VI

می‌توان به جرئت گفت اگر فقط یک بازی باشد که بتواند باری دیگر سطح قیمت بازی‌ها را یک پله دیگر بالاتر ببرد، جی تی ای است. ششمین بازی جی تی ای به چندین دلیل می‌تواند با کمترین ریسک ممکن این افزایش قیمت را تجربه کند؛ این ساخته راک‌استار دنباله یکی از پرفروش‌ترین بازی‌ها و حتی آثار سرگرمی تاریخ به حساسب می‌آید، یک بازی فوق‌العاده پرهزینه با دنیایی از محتوای سرگرم‌کننده است و در صدر لیست بزرگ ترین بازی های سال 2024 قرار دارد.

تاریخ دقیق انتشار بازی GTA VI مشخص نیست، ولی پیش‌بینی می‌شود در سه‌ماهه سوم یا چهارم سال 2025 منتشر شود. تا به اینجا پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به‌عنوان پلتفرم‌های این بازی تایید شده‌اند. با وجود این، انتظار می‌رود مدتی بعد از عرضه نسخه‌های کنسولی، برای کامپیوتر در دسترس قرار بگیرد.

از دست ندهید:
فیفا ۲۵ با حضور پررنگ بلینگام، ستاره رئال مادرید معرفی شد + ویدیو ۱۰ کنسول بازی فراموش شده که احتمالا از آن ها خاطرات زیادی دارید دسته ایکس باکس با طرح باسن ددپول یکی از بامزه‌ترین اکسسوری های سال ۲۰۲۴ است + عکس تماشا کنید: ویدیو ۱۳ دقیقه‌ای از گیم پلی بازی اساسینز کرید شدوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*