شرایط فروش لونا GRE

شرایط فروش خودرو برقی ایران خودرو لونا GRE در مرداد 1403

شرایط فروش لونا GRE در مرداد 1403 توسط ایران خودرو اعلام شد. خودرو برقی وارداتی Luna GRE EV با تحویل 90 روزه به متقاضیان عرضه می‌شود.

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد خودرو برقی لونا GRE را ویژه مشتریان دارای اولویت در سامانه خودروهای وارداتی عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش خودرو برقی لونا GRE آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش لونا GRE – مرداد 1403

شرایط فروش لونا GRE

ایران خودرو لونا GRE را با قیمت مصوب 1 میلیارد و 213 میلیون و 82 هزار و 600 تومان ویژه مرداد 1402 به متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه می‌کند. این خودرو در رنگ سفید و حداکثر 90 روز پس از تکمیل وجه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

شرایط فروش لونا GRE

گفتنی است لونا GRE به یک پیشرانه برقی نکرون مغناطیس دائم مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 149 اسب بخار و گشتاور 225 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس تک سرعته نیز قدرت تولید شده از این پیشرانه را به چرخ‌های جلو می‌برساند. این خودرو برقی وارداتی ظرف مدت 9.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست پیدا می‌کند. همچنین حداکثر سرعت آن نیز 140 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

شرایط فروش لونا GRE

از امکانات این خودرو برقی وارداتی بازار ایران نیز می‌توان به سنسور نور و باران، نمایشگر پشت آمپر 7 اینچی دیجیتال، ورود و استارت بدون کلید، حسگر فشار باد تایرها، سنسور پارک عقب، پاور ویندوز، ترمز پارک برقی، ترمز کمکی اضطراری، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، فرمان کمکی برقی، دو عدد پورت USB، تهویه اتوماتیک و تنظیمات دستی صندلی‌های جلو اشاره کرد. گفتنی است ایران خودرو علاوه بر لونا محصولات برقی دیگری چون دانگ فنگ E70 برقی و ون برقی بستیون نات را نیز برای عرضه در بازار ایران در نظر گرفته است.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*