تماشا کنید: گلکسی اس ۷ در ماشین لباسشویی ال‌جی؛ آیا دوباره کار خواهد کرد؟

کمتر از ۲ هفته است که سامسونگ گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) در آمریکا عرضه شده و در کنار گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) در ویترین فروشگاه‌ها قرار گرفته است. حتما می‌دانید یکی از قابلیت‌های این دو گوشی ضد آب بودن آن‌هاست، اما سوال اینجاست که اگر گلکسی S7 در ماشین لباسشویی بیفتند نیز باز هم کار خواهد کرد؟

بنچمارک‌ها، دراپ تست، تست ضدآب، تست ضدخش بودن صفحه، و هزاران تست دیگر از این دو گوشی صورت گرفت و گویا فقط تست انداختن شدن در ماشین لباسشویی باقی مانده بود که آن نیز انجام شد. البته این تست را می‌توان در ترکیبی از تست ضربه و تست ضدآب بودن گوشی دانست اما کمی دیوانه‌وار به نظر می‌رسد.

یکی از کاربران یوتوب به نام مکس لی تصمیم گرفته تا آخرین پرچم‌دار سامسونگ را به درون یک ماشین لباسشویی بیندازد تا از ضدآب بودن آن کاملا مطمئن گردد. او گوشی را در ماشین لباسشویی ال‌جی انداخته و به همراه ۲۰ گالن آب گرم برای ۴۵ دقیقه قرار داده تا ببینید نتیجه‌ی این کار چه خواهد شد.

هرچند، گوشی باز به کار خود ادامه داد و مشکلی در استفاده از آن پیش نیامد. البته می‌توان دید که سنسور اثر انگشت مانند گذشته به سرعت کار نمی‌کرد که پس از مدتی دوباره به وضعیت اولیه خود بازگشت.

البته بعد از این تست، مکس لی می‌تواند با خیال راحت لباس‌های کثیف و گوشی خود را به لباسشویی انداخته و از شسته شدن آن‌ها لذت ببرد. در کنار اینکه شاید این تست کمی خنده دار به نظر برسد، دوام آوردن یک گوشی در داخل ماشین لباسشویی می‌تواند نشان‌دهنده‌ی کیفیت ساخت بالای محصول باشد که گویا گلکسی S7 از این موضوع سربلند بیرون آمده است.