تریلر جدید سریال پنگوئن - The Penguin

تریلر جدید سریال The Penguin منتشر شد؛ وقتی پنگوئن گاتهام را به خاک‌وخون می‌کشد

در حالی که رفته‌رفته به انتشار سریال The Penguin نزدیک می‌شویم، تریلر جدید آن جاه‌طلبی‌های پنگوئن برای سلطه بر گاتهام را به‌نمایش می‌گذارد.

سریال پنگوئن، اسپین‌آف فیلم بتمن ۲۰۲۲ یکی از آثار مورد انتظار تابستان امسال است که پیش از اکران دومین قسمت فیلم بتمن مت ریوز به مرحله پخش می‌رسد. اچ‌بی‌او با انتشار چندین تریلر جدید از این سریال طی چند وقت اخیر، طرفداران را هیجان‌زده و آماده برای تماشای آن در انتهای تابستان پیش رو کرد. بنا به آخرین اخبار سینما و تلویزیون، به مناسبت کامیک کان سن دیگو تریلر جدید دیگری از سریال پنگوئن منتشر شده است که بیشتر به شخصیت جاه‌طلب پنگوئن می‌پردازد.

تریلر جدید سریال پنگوئن، دنباله فیلم بتمن

در این تریلر باری دیگر مخاطب به دل جنگ‌ مافیایی در شهر گاتهام برده می‌شود؛ جایی که پنگوئن در راه دستیابی به قدرت در این شهر، دست به هر کار می‌زند. این تریلر نشان می‌دهد که پنگوئن برای رسیدن به هدف خود از هیچ کاری ابایی ندارد؛ از به رگبار بستن ماشین‌ها تا به دست گرفتن جریان خرید و فروش مواد مخدر در کلاب خود. در همین حال، سوفیا فالکون، دختر کارماین فالکون، از تیمارستان آرکهام بیرون آمده و برای رقابت با پنگوئن بر سر سلطه بر گاتهام آماده است.

سریال پنگوئن به قدرت گرفتن آزوالد کابلپات یا همان پنگوئن بعد از وقایع فیلم بتمن ۲۰۲۲ می‌پردازد. فالین کارل که نقش پنگوئن در فیلم بتمن را بر عهده داشت و به‌خاطر همین مورد تعریف و تمجید قرار گرفته بود، نقش این شخصیت را در این سریال هم ایفا می‌کند. او که نامزدی اسکار را در کارنامه خود دارد، در آثاری مثل کشتن گوزن مقدس، بنشی‌های اینیشرین، خرچنگ، گزارش اقلیت و فصل دوم کارآگاه حقیقی نقش‌آفرینی کرده است.

در The Penguin همچنین بازیگرانی نظیر کریستین میلیوتی (سوفیا فالکون)، رنزی فلیز (ویکتور آگوئیلار)، مایکل کلی (جانی ویتی)، شهره آغداشلو (نادیا مارونی)، دیردری اوکانل (فرانسیس کاب)، کلنسی براون (سال مارونی)، جیمز مادیو (میلوس گراپا)، اسکات کوهن (لوکا فالکون) و مایکل زیگن (آلبرتو فالکون) ایفای نقش کرده‌اند. اگرچه این سریال کارگردان یا شاید کارگردان‌های متفاوتی دارد، مت ریوز یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن بوده و روی فرایند نوشتن فیلمنامه و تولید نظارت کرده است.

سریال هشت قسمته پنگوئن در تاریخ 19 سپتامبر مصادف با 29 شهریور از طریق شبکه اچ‌بی‌او پخش خواهد شد. پیش‌تر قرار بود این مجموعه در سرویس استریم مکس، زیرمجموعه اچ‌بی‌او پخش شود، ولی به نظر می‌رسد اخیراً پخش آن به اچ‌بی‌او سپرده شد. در آخر، نظر شما درباره تریلر جدید پنگوئن چیست؟

از دست ندهید:
تماشا کنید: تریلر فصل دوم سریال ارباب حلقه ها با بازگشت سائورون از سریال تلویزیونی هری پاتر چه می‌دانیم؟ آیا فصل سوم سریال خاندان اژدها در راه است؟ هرآنچه باید درباره سریال جدید نتفلیکس در وصف آخرین شاه ایران بدانید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*