افزایش قیمت بیت‌کوین بعد از سخنرانی ترامپ

افزایش قیمت بیت‌کوین بعد از سخنرانی ترامپ

اظهارات امیدوارکننده و مثبت دونالد ترامپ درباره ارزهای دیجیتال در کنفرانس بیت کوین در نشویل، منجر به افزایش قیمت بیت‌کوین شده است.

بنابر جدیدترین اخبار ارز دیجیتال، سخنرانی ترامپ در کنفرانس بیت کوین در نشویل تاثیر مثبتی بر قیمت این رمزارز داشت و پادشاه ارزهای دیجیتال مجددا تا بالای 69 هزار دلار صعود کرد. نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 در این کنفرانس وعده‌های مثبت و امیدوارکننده‌ای درباره ارزهای دیجیتال و خصوصا بیت کوین مطرح کرد.

تاثیر ترامپ بر افزایش قیمت بیت‌کوین

آقای ترامپ در نشویل گفته که در صورتی که به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا انتخاب شود، ذخایر بیت کوین آمریکا را نه‌تنها حفظ می‌کند بلکه به ذخیره استراتژیک ملی بدل می‌کند.

او همچنین از تصمیم خود برای توقف توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی آمریکا خبر داد و گفت قصد دارد آمریکا را به یکی از بزرگترین کشورهای فعال در زمینه استخراج بیت کوین بدل کند.

بررسی‌ها حاکی از این است که قیمت بیت کوین در نتیجه سخنرانی ترامپ با صعودی 1.43 درصدی به 68.159 دلار رسیده است.

سخنرانی ترامپ در کنفرانس بیت کوین

البته در حال حاضر مجموع مارکت کپ بازار کریپتو برابر با 2.4 تریلیون دلار است که این رقم نسبت به روز گذشته کاهشی 0.75 درصدی تجربه کرده است. با وجود این از رقم مذکور، 55.48 درصد در اختیار بیت کوین است که نسبت به روز قبل افزایشی 0.07 درصدی محسوب می‌شود.

حجم کل بازار رمزارزها نیز در 24 ساعت گذشته 74.92 میلیارد دلار بوده که نسبت به روز گذشته افزایشی 27.07 درصدی را نشان می‌دهد. حجم کل سرمایه در امور مالی غیرمتمرکز نیز 3.97 میلیارد دلار است که 5.30 درصد از کل حجم 24 ساعت گذشته بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. حجم کل سکه‌های پایدار نیز در حال در حاضر 67.49 میلیارد دلار است که 90.10 درصد از کل حجم روزانه بازار محسوب می‌شود.

از دست ندهید:
برنده واقعی بازیهای تلگرامی پاول دورف است؛ تلگرام در آستانه ۱ میلیاردی شدن شیبا اینو چیست و بهترین کیف‌پول‌های شیبا کدام‌اند؟ | راهنمای جامع پیکسل ورس رسما لیست شد؛ جزئیات کامل نقد کردن ایردراپ پیکسل تلگرام معرفی ربات داگز – Dogs ؛ پدیده بازی های ایردراپی تلگرام + لینک عضویت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*