این 4 خودرو وارداتی کیا به زودی به خریداران تحویل داده می‌شوند

این 4 خودرو وارداتی کیا به زودی به خریداران تحویل داده می‌شوند

شرکت کوشا خودرو با انتشار گزارشی، از رسیدن 4 خودرو وارداتی کیا به انبارهای خود و آمادگی برای ترخیص و تحویل آن‌ها به مشتریان خبر داده است.

کوشا خودرو که از زمان برقراری مجدد جریان واردات خودرو به کشور، به سراغ محصولات شرکت کره‌ای کیا رفته، اخیرا و با انتشار یک گزارش از آمادگی برای تحویل 4 خودرو وارداتی کیا به خریداران خبر داده است. در این بخش از اخبار خودرو در سایت گجت نیوز، مروری اجمالی بر مهمترین بخش‌های این گزارش داریم.

تحویل 4 خودرو وارداتی کیا به خریداران در آینده نزدیک

بر اساس اعلام کوشا خودرو و با توجه به تصاویری که این شرکت منتشر کرده، در حاضر کیا سلتوس با پیشرانه 1.4 لیتری توربو، کیا K5 در دو نسخه 1.5 لیتری توربو و 2 لیتری تنفس طبیعی، کیا سونت در نسخه 1.5 لیتری تنفس طبیعی و کیا اسپورتیج در نسخه 1.5 لیتری توربو به انبار مرکزی این شرکت رسیده‌اند. بر این اساس، در حال حاضر تمام تعهدات کوشا خودرو به انبار شرکت رسیده و آماده تحویل به مشتریان است.

همان‌طور که گفتیم کوشا خودرو بعد از آزادسازی واردات خودرو به ایران، به سراغ محصولات برند محبوب کیا رفت و تا امروز نیز توانسته طیف نسبتا متنوع و جذابی از محصولات این شرکت را به ایران وارد کند.

حال کوشا خودرو می‌گوید که نه‌تنها سرعت عمل بالایی در واردات و تحویل خودرو داشته، بلکه در زمینه خدمات پس از فروش و تامین قطعات مورد نیاز خودروهای وارداتی نیز عملکرد مناسبی داشته و توانسته فرآیند انجام سرویس دوره‌ای خودروهای کیا را در عاملیت‌های خود در سراسر کشور راه‌اندازی کند.

تصویر منتشر شده از انبار کوشا خودرو توسط خود شرکت

در حال حاضر و بنابر اعلام واردکننده، قطعات اصلی خودروهای کیا به کشور وارد و به عاملیت‌های مجاز ارائه شده است. گفتنی است، این شرکت به جز تهران در شهرهای آمل، اصفهان، اهواز، تبریز، رشت، مشهد، کرمان، شیراز و چند شهر دیگر نیز نمایندگی فعال دارد.

ویدیو مرتبط:
حتما بخوانید:
مقایسه لاماری ایما هیبرید با هاوال H6 هیبرید؛ کدام بهتر است؟ خط و نشان شورای رقابت برای خودروسازان؛ غیر قانونی گران کنید، برخورد می‌کنیم پیکاپ میتسوبیشی ترایتون بلک ادیشن معرفی شد؛ غول جذاب آفرودی فقط یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ثبت سفارش خودروهای وارداتی دوباره فعال شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*