تریلر فیلم جدید هل بوی: کروکد من (Hellboy: The Crooked Man)

تریلر Hellboy: The Crooked Man را تماشا کنید؛ فیلم جدید هل بوی در ژانر ترس

در جریان کامیک کان تریلری از فیلم جدید هل بوی منتشر شد. پسر جهنمی حالا در Hellboy: The Crooked Man باید با موجودات ترسناک دست‌وپنجه نرم کند.

به‌واسطه کامیک کان سن دیگو، از بازگشت رابرت داونی جونیور به دنیای سینمایی مارول اطلاع پیدا کردیم و همچنین شاهد تریلر جدید سریال پنگوئن بودیم. آخرین اخبار سینما و تلویزیون حکایت از این دارند که تریلری جدید از فیلم هل بوی: کروکد من (Hellboy: The Crooked Man) هم به نمایش گذاشته شد تا مخاطبان را هرچه بیشتر با حال‌وهوای ترسناک آن آشنا کند.

تریلر فیلم جدید هل بوی

هل بوی، ابرقهرمان کامیک‌های دارک هورس، اولین بار در سال 2004 پا به دنیای سینما گذاشت. گیلرمو دل تورو، کارگردانی که پیش از آن فیلمی بر اساس شخصیت بلیدِ کامیک‌های مارول ساخته بود، فیلم هل بوی را کارگردانی کرد. این فیلم زمینه‌ شکل‌گیری فرانچایز هل بوی در دنیای سینما را فراهم کرد تا حالا که به دست عوامل متفاوتی سپرده شده و به سمت‌وسویی متفاوت رفته است. جدیدترین فیلم هل بوی پا را فراتر از سبک ابرقهرمانی گذاشته و قرار است با استفاده از المان‌های ترس، تجربه‌ای متفاوت را برای بینندگان به ارمغان بیاورد.

کروکد من دومین ریبوت این فرانچایز بعد از هل بوی سال 2019 به حساب می‌آید و در واقع بر اساس یکی از کامیک‌های هل بوی به همین نام ساخته شده است. در تریلر منتشر شده هم به وضوح می‌توان فضای ترسناک آن را دید؛ از رنگ‌بندی سرد و تیره تا مار بزرگ و راکونی که با وارد شدن به حلق افراد، آن‌ها را تسخیر می‌کند. باید دید که این برداشت متفاوت از دنیای پسر جهنمی، چه نتیجه‌ای به دنبال دارد و آیا می‌تواند شکست آشکار ریبوت سال 2019 را جبران کند یا خیر.

کارگردانی هل بوی: کروکد من بر عهده برایان تیلور قرار داشته و مایک میگنولا، نویسنده کامیک هل بوی در نوشتن فیلمنامه با او همکاری کرده است. جک کسی هم نقش پسر جهنمی را در این فیلم ایفا می‌کند و جفرسون وایت، آدلین رودولف، جوزف مارسل و لیه مک‌نامارا برخی دیگر از بازیگران حاضر در آن هستند. تاریخ دقیق اکران فیلم ترسناک جدید هل بوی در مقطع کنونی مشخص نیست، اما در تریلر جدید ذکر شده است که «به‌زودی» در سال 2024 اکران می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
تریلر جدید جوکر ۲ را تماشا کنید اولین تریلر گلادیاتور ۲ منتشر شد؛ نبرد پدرو پاسکال و پل مسکال در کولوسئوم تماشا کنید: تریلر فصل دوم سریال ارباب حلقه ها با بازگشت سائورون این ۹ فیلم، بهترین فیلم های سال ۲۰۲۴ از نظر منتقدان نیویورک تایمز هستند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*