حلقه هوشمند Rollme R3

چینی‌ها کپی حلقه هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ را با یک چهارم قیمت روانه بازار کردند

حلقه هوشمند Rollme R3 با کپی‌برداری از قابلیت‌های گلکسی رینگ سامسونگ معرفی شد. مسئله عجیب اینجاست که این گجت پوشیدنی چینی قابلیت‌ های بسیار زیادی را با یک چهارم قیمت رقیب خود ارائه می‌دهد.

در چند سال گذشته شرکت‌های مختلف تمام تلاش خود را برای ارائه مدل‌های مختلف ساعت هوشمند قابلیت‌های متنوع به‌کار گرفتند. هرچند حالا با وارد شدن سامسونگ به بازار حلقه های هوشمند روند جدیدی در حال شکل‌ گرفتن است. به‌نظر می‌رسد که در سال‌های آینده اکثر کاربران علاقه‌مند به گجت های پوشیدنی سراغ حلقه های هوشمند بروند. جدیدترین عضو خانواده حلقه های هوشمند نیز یک مدل چینی جذاب به‌نام Rollme R3 است.

مشخصات و ویژگی‌های حلقه هوشمند Rollme R3

حلقه هوشمند Rollme R3

سامسونگ برچسب قیمتی ۴۰۰ دلاری را برای حلقه هوشمند گلکسی رینگ در نظر گرفته است و Oura Ring نسل ۳ نیز با قیمت ۳۰۰ دلار در بازارهای جهانی موجود است. هرچند رولمی آر 3 می‌خواهد با قیمت ۹۰ دلاری خود سنت‌شکنی بکند. البته شرکت سازنده پیشتر نیز مدل‌های R1 و R2 را با فاصله سه ماهه معرفی کرده بود و آنها هم به‌ترتیب ۱۰۰ و ۹۰ دلار قیمت داشتند.

حلقه هوشمند جدید چینی‌ها در سه سایز مختلف عرضه شده است و کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی خریداری کنند. قسمت بیرونی حلقه از جنس تیتانیوم و قسمت درونی آن نیز از رزین اپوکسی ضدحساسیت ساخته شده است. بدین‌ترتیب پوست کاربر در استفاده طولانی‌مدت اذیت نخواهد شد.

حلقه هوشمند Rollme R3

شرکت سازنده یک باتری ۱۷.۵ میلی‌آمپر را برای این حلقه هوشمند در نظر گرفته است که باعث می‌شود کاربر تا ۱۰ روز نیازی به شارژر نداشته باشد. همچنین حلقه هوشمند Rollme R3 با یک کیس شارژ همراه شده است که می‌تواند طول عمر این گجت پوشیدنی را به ۶۰ روز افزایش دهد. محصول جدید شرکت رولمی می‌تواند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند و تغییرات ناگهانی در ضربان قلب را هشدار دهد.

رقیب گلکسی رینگ

حلقه هوشمند رولمی R3 از حالت‌های ورزشی مختلف (پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری و …) پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در همه این موارد روی وضعیت سلامتی شما نظارت داشته باشد. مقاومت 5ATM در برابر آب نیز باعث می‌شود که بتوانید از این حلقه هوشمند در هنگام شنا یا غواصی استفاده کنید. در پایان روز نیز حلقه هوشمند Rollme R3 می‌تواند با تشخیص خواب سبک و عمیق روی کیفیت خواب شما نظارت داشته باشد.

رقیب گلکسی رینگ

این حلقه هوشمند یک قابلیت جالب دیگر هم دارد. شما می‌توانید با دوبار ضربه روی حلقه پخش موسیقی را ادامه داده یا متوقف کنید، با گوشی خود عکس بگیرید، شروع به فیلمبرداری کنید و یا اینکه هنگام خواندن کتاب الکترونیکی صفحه را تغییر دهید. به‌نظر می‌رسد که در آینده شرکت‌های مختلف چینی کار را برای سامسونگ کمی سخت کنند. مخصوصا اینکه بسیاری از کاربران چندان به دقت عملکرد حسگرهای مختلف اهمیت نمی‌دهند و صرفا ترجیح می‌دهند یک گجت جدید را با قیمت مناسب داشته باشند.

بیشتر بخوانید:
حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ به طور کامل معرفی شد حلقه هوشمند شیائومی بلک شارک با عمر باتری ۱۸۰ روزه در راه است حلقه هوشمند iHeal Ring همیشه حواسش به فشار خون و ضربان قلبتان هست