حلقه هوشمند شیائومی بلک شارک

حلقه هوشمند شیائومی بلک شارک با عمر باتری 180 روزه در راه است

برند Black Shark، زیرمجموعه گیمینگ شیائومی، تصاویر و اطلاعاتی از حلقه هوشمند شیائومی بلک شارک را منتشر کرده که به‌زودی عرضه می‌شود.

بلک شارک، برند زیرمجموعه بازی‌سازی شیائومی، در مراحل پیشرفته توسعه یک گجت پوشیدنی هوشمند به نام Black Shark Ring قرار دارد که در واقع یک حلقه هوشمند است. در این راستا، حتی چند عکس از حلقه هوشمند Black Shark نیز در حساب رسمی ویبو این شرکت منتشر شده و در آن به برخی از ویژگی‌هایش اشاره شده است.

این حلقه هوشمند در رنگ‌های نقره‌ای-مشکی و قرمز دیده می‌شود و ضخامت آن تنها 2.2 میلی‌متر است. یک خط مشکی باریک از مرکز انگشتر عبور می‌کند و در یک نقطه پهن‌تر می‌شود. بلک شارک می‌گوید که این انگشتر دارای «لمس هوشمند» است و ظاهراً وجود یک ناحیه مشکی رنگ در بیرون آن را نیز مربوط به همین ویژگی است.

بلک شارک می‌گوید این انگشتر دارای قابلیت‌های جامع پایش سلامت از جمله ضربان قلب، اکسیژن خون و حتی دمای بدن خواهد بود. این شرکت در مورد دوام باتری خود انگشتر صحبتی نکرده است، اما می‌گوید قاب شارژر آن «شارژ کردن را راحت می‌کند» و عمر باتری ۱۸۰ روزه‌ای خواهد داشت.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت‌گذاری این محصول در دسترس نیست. به محض دریافت اخبار تکمیلی، شما را مطلع خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*