مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8

کارشناسان چه نظری در مورد مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8 سامسونگ دارند؟

مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8 سامسونگ مدت کوتاهی پس از عرضه توانست مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار بگیرد، اما کارشناسان در مورد این مانیتور گیمینگ سامسونگ چه می‌گویند؟

سامسونگ در ژوئن 2024 مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8 را در مدل G80SD روانه بازار کرد که در مدت کوتاهی توانست نظر رسانه‌های حوزه تکنولوژی و گیمرها را در سراسر جهان به خود جلب کند. رسانه‌های معتبر این مانیتور گیمینگ جدید سامسونگ را مورد نقد و بررسی تخصصی قرار دادند و با تحسین تجربه فوق‌العاده، نمایشگر OLED و قابلیت‌های هوش مصنوعی برای آن عناوین مختلفی چون «برگزیده سردبیر»، «مانیتور 5 ستاره» و «مدل پیشنهادی» را در نظر گرفتند.

مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey OLED G8 به یک صفحه نمایش 32 اینچی تخت OLED با وضوح 4K UHD (3840 x 2160) و نسبت تصویر 16:9 به همراه قابلیت‌های پیشرفته‌ای نظیر فناوری ضدانعکاس OLED و تکنولوژی اختصاصی سامسونگ برای جلوگیری از پیکسل سوختگی مجهز شده است.

سامسونگ برای این مانیتور گیمینگ جدید خود از پردازنده NQ8 AI Gen3 که در تلویزیون‌های 8K سال 2024 نیز وجود دارد، استفاده کرده است. این پردازنده می‌تواند محتوا را در زمان استفاده از برنامه‌های هوشمند داخلی یا Samsung Gaming Hub تا کیفیت 4K ارتقا دهد و تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را برای کاربران به همراه داشته باشد. پس از اینکه در مقاله قبلی نظر منتقدان در مورد مانیتور گیمینگ ادیسه Neo G9 را خواندیم، اکنون در ادامه این مقاله می‌توانید نظرات منتقدان در مورد مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8 سامسونگ را بخوانید.

بررسی مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8

مجله فوربس (Forbes) در مقاله‌ای نوشت سامسونگ از دو مدل جدید در سری مانیتورهای گیمینگ رده بالای Odyssey پرده برداشت که هر دو مدل از قابلیت‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برند؛ قابلیت‌هایی که در سایر مانیتورها وجود ندارد.

مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8

کارشناسان این مجله از سه ویژگی جدید و پیشگامانه مدل G80SD در دنیای مانیتورها به لوله حرارتی ضربانی، صفحه نمایش ضدانعکاس OLED و پردازنده NQ8 AI Gen 3 بهینه‌سازی شده برای مدل G80SD اشاره کردند که در ادامه با هر یک از این ویژگی‌های آشنا می‌شویم.

سامسونگ برای اولین بار در این صنعت از فناوری لوله حرارتی ضربانی در یک مانیتور استفاده کرده که مانع پیکسل سوختگی می‌شود. با وجود طراحی فوق باریک صفحه نمایشگر این مانیتور، فناوری لوله حرارتی ضربانی دارای عملکردی نقطه‌ای بوده و به شکل موثر فقط روی قسمت‌هایی از صفحه‌نمایش که پردازنده سامسونگ آنها را به عنوان نقاط بالقوه تشخیص می‌دهد، تاثیر خواهد گذاشت.

این مدل از مانیتور گیمینگ سامسونگ از صفحه‌نمایش ضدانعکاس OLED بهره می‌برد که به میزان چشمگیری باعث کاهش انعکاس نور محیط و نور مستقیم می‌شود. این قابلیت نورهای مزاحم را دفع کرده و باعث می‌شود تا کاربران بتوانند بیشتر از کنتراست فوق‌العاده فناوری OLED در محیط‌های روشن بهره ببرند. قابلیت سوم نیز پردازنده NQ8 AI Gen 3 بهینه‌سازی شده برای مدل G80SD است که نشان می‌دهد بین دنیای مانیتورهای گیمینگ و تلویزیون ارتباط نزدیکی وجود دارد.

قدرتمند و همه‌کاره برای بازی و سرگرمی

هر دو نشریه معتبر Home Theater Review و Trusted Reviews همانند مجله فوربس با بررسی ویژگی‌های پیشگامانه مانیتور G80SD برای آن بالاترین امتیاز و جوایز معتبر را در نظر گرفتند.

کارشناسان رسانه Trusted Reviews در مقاله‌ای نوشتند مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8 شایسته دریافت دو عنوان «مانیتور 5 ستاره» و «مدل پیشنهادی» است. این مانیتور چندکاره بوده و در هنگام تماشای ویدیو و در زمان انجام بازی‌های ویدیوی یک عملکرد خیره کننده و تجربه‌ای بی‌نظیر را به همراه خواهد داشت.

مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8

طبق اعلام کارشناسان این رسانه، مانیتور G80SD توانسته بخش مانیتورهای گیمینگ سامسونگ را به سطح کاملا جدیدی ارتقا دهد؛ به گونه‌ای که این مانیتور یک گزینه ایده‌آل برای مشتریانی است که خواهان خرید یک مانیتور همه‌کاره هستند. هم‌اکنون در بازار مانیتوری قادر به ارائه هر دو کاربری گیمینگ و تماشای ویدیو در سطح بالا نیست.

کارشناسان مجله معتبر Home Theater Review نیز برای مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8 سامسونگ عنوان «برگزیده 2024 دبیران» را در نظر گرفتند و به آن امتیاز 5 ستاره کامل را اعطا کردند. این مجله در مقاله‌ای نوشت سامسونگ با مانیتور گیمینگ G8 توانست رمز موفقیت را کشف کند. چه گیمرهای معمولی و چه شرکت‌کنندگان حرفه‌ای ورزش‌های الکترونیکی (esport) می‌توانند به خوبی با این مانیتور به نیازهای خود پاسخ دهند.

این رسانه معتبر با تمجید از عملکرد چند منظوره مانیتور G80SD سامسونگ اعلام کرد سرویس Samsung Gaming Hub باعث شده تا این مانیتور به یک پلتفرم فوق‌العاده ویژه بازی تبدیل شود. در واقع از این مانیتور با کمک قابلیت‌های تلویزیون هوشمند می‌توان به عنوان یک تلویزیون مستقل استفاده کرد و به جدیدترین برنامه‌ها و سرویس‌های استریم دسترسی داشت. این مانیتور استاندارد طلایی جدیدی را برای مانیتورهای همه‌کاره ایجاد کرده است.

عملکرد و طراحی برتر

نشریات Newsweek و CGMagazine هم پس از بررسی مانیتور G80SD سامسونگ برای آن عنوان «برگزیده سردبیر» را در نظر گرفتند که به خوبی عملکرد و طراحی خارق‌العاده آن را تایید می‌کند.

مجله معتبر نیوزویک در مقاله‌ای نوشت مانیتور سامسونگ G80SD یک مانیتور OLED سریع 4K بوده که از رابط کاربری هوشمند تلویزیون و قابلیت تبدیل شدن به یک هاب هوشمند خانگی بهره می‌برد. این مانیتور با نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده سریع در وضوح تصویر کامل 4K و زمان پاسخگویی بسیار پایین می‌تواند حداکثر برتری را برای کاربران به همراه داشته باشد.

مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8

مجله نیوزویک با تمجید از طراحی باریک و پنهانی این مانیتور اعلام کرد نصب این محصول آسان بوده و به ابزار خاصی نیازی دارد؛ در واقع نصب آن ظرف مدت کمتر از 5 دقیقه قابل انجام است. این مجله برای مانیتور گیمینگ سامسونگ OLED G8 عنوان جایزه «برگزیده سردبیر» را در نظر گرفت که نشان می‌دهد این مانیتور پیشرفت بزرگی برای رایانه‌های شخصی و حتی کنسول‌های نسل بعد خواهد بود.

مجله CGMagazine هم پس از بررسی‌های تخصصی خود برای Odyssey OLED G8 سامسونگ عنوان «برگزیده سردبیر» را در نظر گرفت و امتیاز 9 را از 10 به آن اختصاص داد که کیفیت بالای این محصول را تایید می‌کند. این مجله در مقاله‌ای نوشت مانیتور گیمینگ G80SD سامسونگ با نرخ تازه‌سازی تصویر 240 هرتز روی نمایشگر 4K خود به اوج کارایی خواهد رسید.

کارشناسان مجله CGMagazine با تمجید از کیفیت تصویر این مانیتور اعلام کردند پردازنده NQ8 AI Gen3 داخلی باعث شده این نمایشگر با سایر رقبا متمایز شد. در واقع این مانیتور تجربه جدیدی را برای گیمرها به همراه دارد و آنها حس می‌کنند برای نخستین بار بازی را با لنزی جدید مشاهده می‌کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*