مانیتور گیمینگ ادیسه Neo G9

نظر منتقدان و کارشناسان در مورد مانیتور گیمینگ ادیسه Neo G9 سامسونگ

مانیتور گیمینگ ادیسه Neo G9 سامسونگ تجربه‌ای منحصربه‌فرد از بازی را برای گیمرها به‌همراه دارد؛ اما منتقدان و کارشناسان این حوزه در مورد Odyssey Neo G9 چه نظری دارند؟

سامسونگ برای اولین بار در اواسط سال 2023 طی رویداد Gamescom 2023 از مانیتور گیمینگ Odyssey Neo G9 مدل G95NC رونمایی کرد. این مانیتور لقب نخستین مانیتور گیمینگ Dual UHD (7,680 x 2,160) را نیز به خود اختصاص داده و به همین دلیل در رویداد CES 2023 نیز توانست جایزه بهترین نوآوری را از آن خود کند. مانیتور گیمینگ Odyssey Neo G9 با صفحه نمایش 57 اینچی، انحنای 1000R و نسبت تصویر 32:9 توانسته یک تجربه جذاب‌تر و طبیعی‌تر از محیط بازی‌ها را به‌همراه داشته باشد.

بررسی مانیتور گیمینگ ادیسه Neo G9 سامسونگ

این مانیتور گیمینگ با فناوری «ماتریس کوانتومی» (Quantum Matrix) به‌همراه نرخ تازه‌سازی تصویر 240 هرتزی و زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه‌ای GTG می‌تواند تصاویری زنده و پویا را نمایش دهد که همین موضوع سرعت واکنش گیمرها را افزایش خواهد داد. رسانه‌های تخصصی حوزه فناوری در جهان نیز این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دادند که در ادامه، بخشی از نظرهای منتقدان و کارشناسان این حوزه را بررسی خواهیم کرد.

مانیتور گیمینگ ادیسه Neo G9

مانیتور گیمینگ Odyssey Neo G9 سامسونگ توسط سایت Techaeris به‌عنوان «نخستین مانیتور UHD دوگانه در جهان که به‌شکل کامل به نیازها پاسخ می‌دهد.» معرفی شد. همچنین این رسانه مانیتور گیمینگ Neo G9 را در لیست بهترین‌های 2023 خود قرار داده و عملکرد شگفت‌انگیز و ویژگی‌های برجسته آن را برای گیمرها «فراتر از حد تصور» دانست.

کارشناسان وب‌سایت Techaeris با اعلام این‌که صفحه‌نمایش گسترده این مانیتور یک ویژگی برجسته برای ویرایش ویدیو و تصاویر و به‌خصوص تدوین ویدیوها است، عنوان کردند این صفحه نمایش به میزان چشم‌گیری باعث کاهش اسکرول جانبی می‌شود و بهره‌وری و خلاقیت فردی را افزایش می‌دهد.

وب‌سایت تخصصی Pocket-lint نیز مانیتور گیمینگ Odyssey Neo G9 را یک «هیولای شگفت‌انگیز» معرفی و اعلام کرد تا به هنگام نوشتن این مقاله، هیچ محصول دیگری نمی‌تواند تجربه‌ای مشابه مانیتور Neo G9 را ارائه کند. این محصول لوکس علاوه بر این‌که میدان دید کاربر را گسترش می‌دهد، تجربه‌ای فوق‌العاده از غوطه‌وری، بازی و کار را در سطحی فراتر از حد تصور به‌همراه دارد.

رسانه معروف Newsweek نیز علاوه بر این‌که مانیتور گیمینگ Odyssey Neo G9 را در لیست «برگزیده سردبیر» قرار داد، در مورد آن نوشت این مانیتور، صفحه‌نمایشی گسترده و کانون قدرتی عالی برای بازی و ارتقای بهره‌وری را به دنبال دارد.

تکامل طراحی گیمینگ

مانیتور ادیسه Neo G9 به‌عنوان نسل بعدی مانیتورهای گیمینگ توسط سامسونگ معرفی شده که بهترین انتخاب برای گیمرها نیز محسوب می‌شود. سامسونگ برای این مانیتور، ویژگی‌هایی چون حداکثر روشنایی 1000 نیت، زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه (GTG) و مجموعه‌ای از ویژگی‌های نوآورانه نظیر AMD FreeSync Premium Pro را در نظر گرفته است تا علاقه‌مندان به بازی‌هایی ویدیویی تا چند سال آینده به یک سیستم به‌روز و پیشرفته دسترسی داشته باشند.

مانیتور گیمینگ ادیسه Neo G9

مانیتور گیمینگ ادیسه Neo G9 علاوه بر عملکرد، طراحی آینده‌نگرانه و جلوه‌های نوری قابل تنظیم می‌تواند به کانونی ایده‌آل برای هر دو محیط کار و بازی تبدیل شود. رسانه Newsweek در این خصوص عنوان کرد سامسونگ برای بخش پشتی بدنه این مانیتور و قسمت اطراف بخش CoreSync از رنگ سفید براق استفاده کرده که قادر به هم‌سازی با ریتم بازی یا نورپردازی انتخابی کاربران است. همچنین این مانیتور از گزینه‌هایی برای تغییر شیب، چرخش 15 درجه و تنظیم ارتفاع بهره می‌برد تا کاربران بتوانند مانیتور را بر اساس سلیقه و راحتی خود سفارشی‌سازی کنند.

سامسونگ برای مانیتور Odyssey Neo G9 درگاه DisplayPort 2.1 با گواهی VESA را در نظر گرفته است که باعث آسان‌تر شدن اجرای روان بازی‌ها و پخش فیلم با وضوح DUHD و نرخ تازه‌سازی 240 هرتز خواهد شد. این مانیتور از درگاه HDMI 2.1 و هاب USB نیز بهره می‌برد که گیمرها به‌کمک آن می‌توانند تمام دستگاه‌های خود را به یکدیگر متصل کرده و بدون دردسر از اجرای بازی‌ها لذت ببرند. با مراجعه به وب‌سایت رسمی سامسونگ به آدرس www.samsung.com می‌توانید اطلاعات بیشتری را در مورد مانیتور ادیسه Neo G9 به‌دست آورید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*