10 قابلیت برتر هوش مصنوعی گلکسی

10 قابلیت برتر هوش مصنوعی گلکسی که هر کاربر سامسونگ باید امتحان کند

قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی AI سامسونگ می‌توانند تجربه استفاده از گوشی‌های Galaxy را ارتقا دهند. اینجا با ١٠ تا از مهم‌ترین آن‌ها آشنا شوید.

سامسونگ همراه با عرضه سری گوشی‌های گلکسی S24 خود، هوش مصنوعی Galaxy AI را نیز معرفی کرد؛ مجموعه‌ای از ویژگی‌های نرم‌افزاری طراحی‌شده برای ارتقاء تجربه روزمره کاربران. گلکسی ای آی شامل افزونه‌های متعدد با پشتیبانی از هوش مصنوعی است که در برنامه‌های پیش‌فرض One UI ادغام شده‌اند. هدف از این ویژگی‌ها افزایش بهره‌وری و تغییر شیوه تعامل کاربران با دستگاه‌های گلکسی است.

قابلیت های برتر هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ

در اینجا، به بررسی برترین ویژگی‌های گلکسی ای آی می‌پردازیم تا به شما در درک قابلیت‌ها و مزایای آن کمک کنیم. قابلیت‌های جذابی که می‌تواند شما را نسبت به خرید پرچمداران سامسونگ ترغیب کند.

١. جستجوی دایره‌ای

جستجوی دایره‌ای جستجوی دایره‌ای به کاربران امکان می‌دهد با کشیدن یک دایره روی صفحه به جستجوی اطلاعات یا ترجمه متن بپردازند. برای فعال کردن آن، دکمه خانه یا نوار لمسی را طولانی فشار داده و سپس برای شروع یک دایره بکشید.

10 قابلیت برتر هوش مصنوعی گلکسی - جستجوی دایره‌ای

٢. هوش مصنوعی در مرورگر سامسونگ

هوش مصنوعی در مرورگر سامسونگ، امکاناتی را برای خلاصه‌سازی یا ترجمه فوری صفحات وب ارائه می‌دهد. برای استفاده از این ویژگی‌ها کافیست روی نماد گلکسی ای آی در پایین مرورگر ضربه بزنید.

10 قابلیت برتر هوش مصنوعی گلکسی - وبگردی هوشمند

٣. ضبط صدا و یادداشت‌برداری

هوش مصنوعی سامسونگ با تبدیل ضبط صدا به متن نوشتاری و خلاصه‌سازی آن‌ها، برنامه Voice Recorder را ارتقا می‌دهد. در برنامه یادداشت‌برداری Samsung Notes هم می‌توانید یادداشت‌ها را قالب‌بندی خودکار کنید، خلاصه کنید، ترجمه کنید و کاورهای دفترچه یادداشت منحصر به فردی را ایجاد کنید.

۴. حالت مترجم

حالت مترجم، ترجمه بلادرنگ بین زبان‌های مختلف را فراهم می‌کند که از پنل تنظیمات سریع قابل دسترسی است. این ویژگی برای مسافران ایده‌آل است و به رفع موانع زبانی کمک می‌کند.

۵. حالت اسلو موشن آنی

اسلو موشن آنی (Instant Slow-Mo) به کاربران اجازه می‌دهد جلوه‌های حرکت آهسته را به هر ویدیویی در برنامه گالری اضافه کنند. سرعت بخش‌های خاص یک ویدیو را تنظیم کنید تا لحظات کلیدی را برجسته کنید.

10 قابلیت برتر هوش مصنوعی گلکسی - اسلوموشن آنی

۶. ویرایش تولیدی

ویرایش تولیدی به شما این امکان را می‌دهد تا اشیاء را در عکس‌ها جابه‌جا، حذف و تغییر اندازه دهید. گلکسی ای آی پس‌زمینه را به طور یکپارچه پر می‌کند و ویرایش تصاویر را مستقیما در برنامه گالری سامسونگ آسان می‌کند.

٧. فلکس‌کم با زوم خودکار

فلکس‌کم با یافتن خودکار قاب‌بندی ایده‌آل و بزرگنمایی و کوچک‌نمایی بر اساس موقعیت شما، سلفی‌های بدون دست را بهبود می‌بخشد و بدون نیاز به تنظیمات دستی، عکس‌های بی‌نقصی را تضمین می‌کند. در حال حاضر این قابلیت با Galaxy AI در گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۶ یافت می‌شود.

قابلیت Flexcam سامسونگ

٨. دستیار نگارش در کیبورد سامسونگ

ویژگی دستیار نگارش کیبورد سامسونگ از هوش مصنوعی برای ترجمه پیام‌ها، پیشنهاد تغییر لحن و ارائه تصحیح املا و گرامر استفاده می‌کند. با ضربه زدن روی نماد هوش مصنوعی سامسونگ و انتخاب سبک نگارش، به آن دسترسی پیدا کنید.

10 قابلیت برتر هوش مصنوعی گلکسی - دستیار یادداشت

٩. ترجمه زنده در طول تماس

ترجمه زنده امکان ترجمه بلادرنگ در طول تماس‌های تلفنی را فراهم می‌کند. با ضربه زدن روی دستیار تماس و انتخاب ترجمه زنده آن را فعال کنید. تنظیمات زبان و دانلود بسته‌های زبانی اضافی را از منوی تنظیمات انجام دهید.

ما همچنین شنیده‌ایم که به‌زودی هوش مصنوعی سامسونگ در واتساپ نیز فعال خواهد شد و می‌تواند مکالمات بر بستر این پیام‌رسان را هم ترجمه کند.

10 قابلیت برتر هوش مصنوعی گلکسی - مترجم زنده

١٠. تبدیل طرح به تصویر

قابلیت تبدیل طرح به تصویر به کاربران امکان می‌دهد در برنامه سامسونگ نوتس نقاشی کنند و سپس با استفاده از Galaxy AI، نسخه رنگی طرح مدنظر را در سبک‌های مختلفی ایجاد کنند و طرح‌های ساده را به تصاویر زنده تبدیل کنند.

10 قابلیت برتر هوش مصنوعی گلکسی - تبدیل نقاشی به طرح

تجربه متفاوت استفاده از گوشی با هوش مصنوعی گلکسی

گلکسی ای آی ابزارهایی را ارائه می‌دهد که تعاملات روزانه شما با دستگاه سامسونگ را بهبود می‌بخشد. این ویژگی‌ها را کاوش کنید تا پتانسیل کامل گوشی‌های سری گلکسی S24 خود را آزاد کرده و کارها را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنید.

پیشینه خبر:
هوش مصنوعی در گوشی های آینده سامسونگ، انقلاب به پا می‌کند هوش مصنوعی سامسونگ به‌زودی تماس‌های واتساپ را هم ترجمه همزمان می‌کند مقایسه هوش مصنوعی اپل با Galaxy AI سامسونگ؛ نبرد غول‌های تکنولوژی هوش مصنوعی Galaxy AI برای کدام گوشی‌های سامسونگ منتشر می‌شود؟

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*