قیمت کیا K5 وارداتی

قیمت کیا K5 وارداتی یک شبه 300 میلیون تومان گران شد

شرکت کوشا خودرو، وارد کننده اصلی محصولات کیا موتورز در ایران، قیمت جدید کیا K5 وارداتی را با افزایش ۳۰۰ میلیون تومانی نسبت به ماه گذشته اعلام کرد.

کیا K5، یکی از اولین و جذاب‌ترین سدان های وارداتی غیر چینی پس از آغاز مجدد واردات خودرو به کشورمان است که توسط شرکت کوشا خودرو عرضه و تعدادی نیز به مشتریان تحویل داده شده است. بر اساس آخرین اخبار خودرو، شرکت کوشا خودرو به تازگی قیمت قطعی این سدان وارداتی را برای مشتریانی که در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی نسبت به ثبت نام اقدام نموده و پیش پرداخت اولیه را واریز کرده بودند، اعلام کرده است.

قیمت جدید کیا K5 وارداتی کوشا خودرو – مرداد ۱۴۰۳

بر اساس اعلام شرکت وارد کننده، این خودرو با افزایش فاحش ۳۰۳ میلیون تومانی با قیمت قطعی ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان عرضه می‌شود،. در حالی است که تا پیش از این قیمت کیا K5 وارداتی ۲ میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان اعلام شده بود

مشخصات فنی و امکانات Kia K5 کوشا خودرو

در بخش فنی کیا کی 5 توربو مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ TGDI با توانایی تولید 170 اسب بخار قدرت و 253 نیوتن متر گشتاور است. مجموع این توان از طریق یک جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو صورت می‌گیرد. سیستم تعلیق جلو از نوع مک‌فرسون و عقب از نوع مولتی‌لینک است که ترکیبی ایده‌آل برای راحتی سرنشینان و پایداری خودرو فراهم می‌کند.

نمای داخل کیا K5 وارداتی

از جمله آپشن های این خودرو می‌توان به فرمان کمک برقی MPDS با قابلیت تنظیم ارتفاع، چهار حالت رانندگی مختلف، سانروف پانورامیک، نمایشگر لمسی 12.3 اینچی، سیستم تهویه مطبوع دوکاناله، شارژر وایرلس، رینگ‌های 18 اینچی، آینه‌های تاشو برقی با قابلیت گرم‌کن، 6 کیسه هوای ده نقطه‌ای، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، دستیار کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، ترمز اضطراری، سیستم رانندگی بین خطوط، و سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، دوربین 360 درجه، سنسورهای پارک جلو و عقب، کروز کنترل، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، اتولایت، شارژر فندکی و شارژر USB ایمبولایزر اشاره کرد.

همچنین بخوانید:
کیا EV5 به‌زودی در ایران + مشخصات فنی و کاتالوگ رسمی کوشا خودرو این ۴ خودرو وارداتی کیا به زودی به خریداران تحویل داده می‌شوند کیا سراتو جی تی لاین یا مزدا ۳ پریمیوم؛ مقایسه سدان های وارداتی جدید بازار ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*