گلکسی A06

مشخصات و رندرهای کامل گوشی اقتصادی گلکسی A06 سامسونگ لو رفت

جدیدترین رندرها و اخبار از گوشی اقتصادی گلکسی ای 06 – Galaxy A06 سامسونگ تمامی مشخصات و قابلیت‌های فنی آن را لو می‌دهند. این گوشی احتمالا به بازار کشورمان هم وارد خواهد شد.

پس از گرد و خاکی که چند هفته پیش سامسونگ با معرفی گوشی‌های تاشو پرچمدار گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 به پا کرد به‌تازگی اطلاعاتی از یک گوشی اقتصادی جدید از این کمپانی به بیرون درز کرده است. اطلاعات جدید متعلق به گوشی گلکسی A06 هستند و تمام جزئیات فنی و ظاهری آن را به‌طور کامل افشا می‌کنند. این گوشی یک محصول اقتصادی و رده‌پایین خانواده Galaxy A بوده و قرار است جایگزین مدل فعلی گلکسی A05 شود.

مشخصات فنی و ظاهری کامل گوشی گلکسی A06

اطلاعات اخیر، توسط افشاگر سرشناس حوزه گوشی‌های موبایل، Onleaks لو رفته و احتمالا صحیح هستند. ابعاد گوشی اقتصادی جدید سامسونگ 167.3 در 77.9 در 8.0 میلیمتر بوده و صفحه نمایش 6.7 اینچی آن نیز از پانل‌های ال سی دی با رزولوشن اچ دی پلاس بهره خواهد برد. علاوه بر این، صفحه نمایش و حاشیه‌های این گوشی نیز تماما تخت بوده و حسگر اثر انگشت روی قاب کناری آن تعبیه شده است.

گوشی اقتصادی سامسونگ

این گوشی همچنین از درگاه 3.5 میلیمتری هدفون نیز بهره برده و به یک ماژول دوگانه دوربین در پشت نیز مجهز خواهد بود. از طرف دیگر، دوربین سلفی نیز درون یک حفره قطره‌ای شکل در بالای صفحه نمایش قرار گرفته و ماهیت اقتصادی آن را بیشتر به نمایش می‌گذارد. در خصوص رنگ‌بندی این گوشی هنوز اطلاعات خاصی منتشر نشده؛ اما می‌توان انتظار داشت که به جز رنگ مشکی که در این تصاویر شاهدش هستیم، گلکسی A06 سامسونگ در رنگ‌های دیگری نیز روانه بازار شود.

گوشی اقتصادی آتی کره‌ای‌ها از تراشه Helio G85 مدیاتک در کنار 6 گیگ رم بهره خواهد برد که برای کاربری‌های روزانه مثل گشت و گذار در اینترنت، مالتی تسکینگ، اپلیکیشن‌های کاربردی و شبکه‌های اجتماعی کافی‌ست؛ اما نمی‌توان روی تراشه این دستگاه برای اجرای بازی‌های موبایلی حساب چندانی باز کرد.

گلکسی A06

ظرفیت باتری گوشی Galaxy A06 برابر با 5000 میلی آمپر ساعت بوده و شارژ آن با توان 15 وات و از طریق درگاه USB-C انجام می‌شود. از سوی دیگر احتمالا هنگام عرضه، سیستم عامل اندروید 14 روی این گوشی نصب خواهد بود؛ هرچند که نمی‌توان انتظار داشت بیش از یک سال آپدیت‌های سیستم عامل، نرم افزاری و امنیتی در انتظار این گوشی باشد.

این گوشی سامسونگ به‌زودی وارد بازار شده و کشورهایی مثل هند را هدف قرار می‌گیرد که گوشی‌های میانرده و اقتصادی در آن‌ها محبوب‌تر از پرچمدارانی چون گلکسی S24 اولترا هستند. البته می‌توان انتظار داشت که چند ماه پس از عرضه به بازار پای این گوشی به موبایل‌فروشی‌های کشورمان هم باز شود.

در گجت نیوز بخوانید:
ویوو Y28s 5G؛ تازه‌ترین گوشی اقتصادی چینی‌ها با امکانات و قیمت جذاب گوشی اقتصادی سونی اکسپریا 10 VI با یک دوربین جذاب از راه رسید ریلمی C65 5G؛ یک گوشی اقتصادی دیگر realme با دوربین جذاب و اینترنت فایوجی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*