شرایط فروش هوندا سیتی در مرداد 1403 + قیمت و جزئیات

شرکت آذریوردسال با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش سدان وارداتی هوندا سیتی ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه در مرداد ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام شرکت آذریوردسال، آن دسته از متقاضیان واجد شرایطی که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه خودروهای ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده، می‌توانند از روز دوشنبه مورخ 8 مرداد ماه ۱۴۰۳ لغایت ساعت 24 روز شنبه مورخ 13 مرداد ماه سال جاری با مراجعه به وبسایت https://azeryurdsal.com نسبت به ثبت نام هوندا سیتی، محصول وارداتی این شرکت اقدام کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح و معرفی اجمالی این خودرو می‌پردازیم.

جزئیات شرایط فروش هوندا سیتی آذریوردسال – مرداد ۱۴۰۳

طبق اعلام این شرکت هوندا سیتی با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان و موعد تحویل 90 روز کاری به متقاضیان عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است برای این خودرو سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) گارانتی تعیین شده است. قیمت قطعی این خودرو با احتساب هزینه‌های دیگری از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و غیره محاسبه شده است.

نگاهی اجمالی به مشخصات فنی و آپشن های Honda City

شرایط فروش هوندا سیتی

در بخش فنی، هوندا CITY از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر با تکنولوژی سوخت‌رسانی PGM-FI و با حداکثر توان ۱۲۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتن‌متر بهره می‌برد. نیروی حاصله از طریق جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد هوندا سیتی 10.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن 198 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین مصرف سوخت این خودرو به‌صورت ترکیبی 6.3 لیتر اعلام شده است. همچنین سیستم تعلیق در قسمت جلو از نوع مک‌فرسون و در قسمت عقب از نوع نیمه مستقل محور پیچشی خواهد بود.

از امکانات هوندا سیتی وارداتی می‌توان به ۶ عدد کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، نمایشگر ۸ اینچی لمسی کنسول مرکزی با قابلیت پشتیبانی از اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، پشتیبانی از اپلیکیشن Honda Connect،  سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رادار بین خطوط، سنسور پارک جلو و عقب، صندلی ISOFIX، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، استارت از روی ریموت، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، دوربین دنده عقب، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور، چراغ‌های LED، رینگ‌های آلومینیومی و آنتن کوسه‌ای اشاره کرد.

از دیگر محصولات وارداتی برند هوندا به کشورمان می‌توان هوندا وزل و هوندا ENS1 را نام برد. پیشنهاد می‌کنیم مطلب معرفی و بررسی این دو کراس اوور وارداتی که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*