مومیایی موجود فضایی

کشف مدرکی که ثابت می‌کند مومیایی موجود فضایی پیدا شده در پرو واقعا یک بیگانه است

پس از کشف یک مومیایی منتسب به موجود فضایی در کشور پرو، حال شواهد جدیدی دال بر اثبات چنین ادعایی توسط یوفوژولیست‌ها کشف شده است.

مدتی پیش بود که خبر کشف مومیایی مربوط به موجودات ناشناخته فرازمینی باعث ایجاد یک شوک خبری برای مردمان سراسر جهان شد. این مومیایی‌ها در یک کنگره باستان شناسی در کشور مکزیک رونمایی و از آنها با عنوان «موجودات بیگانه ۱۰۰۰ ساله» یاد شد. اگرچه این ادعا تا حدود زیادی با واقعیت تناقص داشت، اما بر اساس جدیدترین مدارک بدست آمده، وکیلی اعلام کرده است که اثر انگشت بدست آمده از این مومیایی های مناسب به موجود فضایی هیچ شباهتی به اثر انگشت انسان ندارد و بدین ترتیب فرضیه بیگانه بودن آنها قوت گرفته است.

عدم تطابق DNA مومیایی موجود فضایی کشف شده با انسان

مومیایی موجود فضایی

جاشوا مک داول، یک محقق و وکیل آمریکایی است که یکی از این اجساد که «ماریا» نام دارد را مورد بررسی قرار داده و اعلام کرده است که اثرانگشت این جسد با اثرانگشت انسان مطابقتی ندارد و متفاوت است. این دادستان سابق ایالت کلرادو و وکیل مدافع فعلی، نمونه بحث‌برانگیز مومیایی ذکر شده را در کنار سه بازرس پزشکی قانونی بررسی کرد. این گروه وقتی متوجه شدند که اثرانگشت این جسد از خطوط کاملاً مستقیم ساخته‌شده است، شوکه شدند.

این وکیل می‌گوید:

این الگوها اثرانگشت انسان نبودند. ما هیچ حلقه یا چرخشی روی اثرانگشتان دست یا روی انگشتان پا ندیدیم. من دادستان بودم و اکنون وکیل مدافع جنایی هستم؛ من تعداد زیادی اثرانگشت دیده‌ام و این‌ها اثرانگشت معمولی نبودند.

با وجود ماهیت عجیب این آثار، مک داول تأکید کرده که نتیجه‌گیری برای منشأ مومیایی‌ها هنوز زود است. او بر این باور است که احتمالاً صاف بودن خطوط اثرانگشت است این مومیایی‌ها احتمالاً به نوع پوست آن ها ربط دارد. محققان در هنگام کشف این آثار به این نتیجه رسیدند که این موجودات فرازمینی برای صدها سال در داخل دیاتوم‌ها (نوعی جلبک که اجازه رشد باکتری‌ها یا قارچ‌ها را نمی‌دهد) مدفون‌ شده‌اند و به همین دلیل است که سالم مانده‌اند.

مومیایی‌هایی که در پرو کشف شدند؛ به خاطر سرهای کشیده و دست‌های سه انگشتی خود، تیتر خبرها در سراسر جهان شدند. در طول جلسه کنگره مکزیک در سال گذشته، گفته شد که اجساد توسط روزنامه‌نگاران و دانشمندان پژوهشگر مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. محققان دانشگاه ملی مکزیک (UNAM) از تاریخ‌گذاری کربن برای استخراج DNA از نمونه‌های اسکلتی استفاده کرده‌اند.

مومیایی موجود فضایی

اثر انگشت مومیایی کشف شده

آنها با این روش دریافتند که بیش از ۳۰ درصد از DNA استخراج‌شده ناشناخته است. آزمایش‌ها نشان داد که اجساد حاوی ایمپلنت‌های ساخته‌شده از فلزات بسیار کمیاب بوده است. همچنین گفته شد که فرازمینی های فرضی مومیایی نیستند، بلکه دارای جسمی کامل و دست‍کاری نشده‌ و بهره‌مند از یک سری عناصرند که آن‌ها را واقعاً خارق‌العاده می‌کند.

در حالی که طرفداران حیات بیگانه از این خبر خوشحال شدند اما بسیاری از افراد همچنان متقاعد نشده‌اند. از سویی دیگر باستان‌شناس پزشکی قانونی نیز اعلام کرد که آن‌ها فرازمینی و بیگانه نیستند. یک مورخ آمریکای لاتین نیز به این موضوع اشاره کرد که جوامع پیش از کلمبیا در پرو سر را شکل می‌دادند و درنتیجه آن جمجمه‌هایی به وجود می‌آمد که شبیه به جمجمه این مومیایی‌ها است. بنابراین این مومیایی‌ها می‌توانند انسان‌هایی باشند که صدها سال قدمت دارند.

نظر شما مخاطبان گرامی سایت گجت نیوز در مورد این کشف مرموز چیست؟ آیا مومیایی منتسب به موجود فضایی را دریچه ای به سوی کشف رازها و حقایق وجود بیگانگان فرازمینی می‌بینید یا معتقدید هیچ موجود فضایی وجود ندارد و تنها ما انسان‌ها موجودات متمدن عالم هستی و کیهان هستیم.

همچنین بخوانید:
ویروس های باستانی باعث رشد و تکامل اجداد ما شده‌اند! کشف یک حلقه گمشده از افسانه ای هرکول؛ ارتباط عجیب بین اسطوره‌شناسی یونان با انجیل و تورات باستان شناسان سرانجام شهر مردگان را کشف کردند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*