ساعت هوشمند ریلمی واچ اس ٢ و هندزفری بلوتوثی بادز T310

ریلمی از ساعت هوشمند و هدفون بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد

ریلمی از یک ساعت هوشمند جدید به‌نام Realme Watch S2 و یک هندزفری بلوتوثی با نویز کنسلینگ به‌نام Realme Buds T310 رونمایی کرد.

پس از چند سال غیبت، شرکت ریلمی با معرفی ساعت هوشمند Watch S2 بار دیگر به رقابت در بازار پوشیدنی‌ها بازگشته است. این ساعت هوشمند از سیستم عامل اختصاصی Realme بهره می‌برد و در نتیجه امکان استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث در آن محدود است. با این حال، باتری 380 میلی‌آمپری آن وعده دوام حداکثر 20 روز با یک بار شارژ را می‌دهد.

طراحی مقاوم و هوش مصنوعی در ساعت هوشمند ریلمی

ساعت هوشمند ریلمی واچ اس ٢ و هندزفری بلوتوثی بادز T310

بدنه اسمارت واچ Watch S2 از جنس استیل ساخته شده و در رنگ‌های مشکی، خاکستری و نقره‌ای همراه با بندهای سیلیکونی و استیل عرضه می‌شود. این ساعت دارای استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 بوده و تا عمق 5 متری قابل استفاده است. ریلمی همچنین ادعا می‌کند که واچ اس ٢ در دمای منفی 40 تا مثبت 70 درجه سانتی‌گراد عملکرد مناسبی داشته و صفحه نمایش آن دارای سختی 7H است.

در راستای استفاده از فناوری‌های روز، ساعت هوشمند Watch S2 به هوش مصنوعی مجهز شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی صفحه ساعت دلخواه خود را طراحی کنند و همچنین عملکرد باتری بهینه‌سازی می‌شود. علاوه بر این، بیش از 110 حالت ورزشی با قابلیت تحلیل توسط هوش مصنوعی در این ساعت گنجانده شده است.

فروش Realme Watch S2 از امروز با قیمت ١٢٠ دلاری در هند آغاز می‌شود.

ریلمی بادز T310: هدفون‌های بی‌سیم با قابلیت حذف نویز

ساعت هوشمند ریلمی واچ اس ٢ و هندزفری بلوتوثی بادز T310

شرکت Realme از نامگذاری‌های عجیب و غریب دست برنداشته و این بار هدفون‌های بی‌سیم خود را Buds T310 نامگذاری کرده است. این هدفون‌ها با طراحی درون گوشی و در رنگ‌های بنفش، مشکی و سفید عرضه می‌شوند. قابلیت حذف نویز هیبریدی با سه سطح تنظیم‌پذیر از ویژگی‌های اصلی این محصول است که طبق ادعای ریلمی تا 46 دسی‌بل نویز را کاهش می‌دهد.

هر یک از هدفون‌ها به درایور دینامیکی 12.4 میلی‌متری مجهز شده‌اند و در کنار کیس شارژ، تا 40 ساعت پخش موسیقی را ارائه می‌دهند. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پشتیبانی از صدای فراگیر 360 درجه، حالت تاخیر فوق‌العاده پایین 45 میلی‌ثانیه و بلوتوث 5.4 با قابلیت اتصال به دو دستگاه اشاره کرد.

در پایان باید گفت که Realme Buds T310 دارای استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP55 است. این محصول ۴٨ دلار قیمت دارد.

در گجت نیوز بخوانید:
ریلمی ۱۳ پرو و پرو پلاس برای تغییر تفکر در مورد گوشی‌های میان رده به صحنه آمدند نسخه جدید گوشی ریلمی GT6 با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد گوشی ارزان ریلمی C61 با بدنه ضد آب از راه رسید نسخه جدید ریلمی ۱۲ با نمایشگر OLED و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*