نمایشگر اولد ال جی آیفون اس ای 4 - iPhone SE 4

اپل در آیفون SE 4 از نمایشگر اولد ال جی استفاده می‌کند

بر اساس شنیده‌های اخیر، ال جی نمایشگر اولد آیفون SE 4 را تامین خواهد کرد. اپل گوشی اقتصادی آیفون اس ای 4 را تا چند ماه دیگر عرضه می‌کند.

در حالی که همه دنبال‌کنندگان اخبار گوشی های موبایل منتظر عرضه سری آیفون 16 شامل آیفون 16 پرو مکس در اواخر سال جاری میلادی هستند، کوپرتینویی‌ها برای عرضه آیفون SE جدید برنامه دارند. انتظار می‌رود گوشی اقتصادی جدید اپل چند ماه بعد از آیفون 16 در دسترس قرار بگیرد. گزارشی جدید هم حکایت از این دارد که آیفون SE 4 با نمایشگر اولد ساخته شرکت ال جی عرضه خواهد شد.

ال جی، تامین‌کننده نمایشگر اولد آیفون SE 4

بنا به گزارش‌های اخیر، شرکت چینی بی‌اوئی (BOE) قرار است تامین‌کننده اصلی نمایشگر نسخه اقتصادی جدید آیفون باشد. همچنین «ال جی دیسپلی» (LG Display)، زیرمجموعه ال جی که در حوزه تولید نمایشگر فعالیت می‌کند، در تامین پنل‌های آیفون SE 4 مشارکت خواهد کرد.

نمایشگر اولد ال جی آیفون اس ای 4 - iPhone SE 4

شایعات خبر از این می‌دهند که آیفون اس ای 4 عملاً نسخه دوباره عرضه شده آیفون 14 خواهد بود که از نمایشگر و باتری یکسان بهره می‌برد. به نظر می‌رسد برجسته‌ترین تفاوت این گوشی جدید با آیفون 14، طراحی متفاوت پنل پشتی و قرارگیری صرفاً یک دوربین در این قسمت باشد. البته کماکان باید تا رونمایی رسمی از آن منتظر ماند.

پیش‌بینی می‌شود آیفون SE 4 در سه‌ماهه اول سال 2025 (دی تا فروردین آینده) روانه بازار شود و با افزایش 70 دلاری نسبت به آیفون SE سال 2022، حدود 499 دلار قیمت داشته باشد. البته گفته می‌شود که این گوشی جدید به‌جای حافظه داخلی 64 گیگابایتی، با حافظه پایه 128 گیگابایتی به دست مشتریان می‌رسد.

نمایشگر اولد ال جی آیفون اس ای 4 - iPhone SE 4

با توجه به اطلاعاتی که طی چند وقت اخیر به بیرون درز پیدا کرده است، آیفون اس ای جدید باید از پنل پشتی شیشه‌ای، فریم آلومینیومی، نمایشگر اولد 6.1 اینچی با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی برخوردار باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
شیائومی ۱۵ پرو با باتری قدرتمند، پرچمداران رقیب را زمین می‌زند اپل با آپدیت iOS 18.1 قابلیت ضبط تماس را به آیفون می‌آورد این شما و این گوشی تاشو جدید هواوی نوا فلیپ قبل از رونمایی؛ گالری عکس و مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس با تراشه قدرتمندتر و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*