قابلیت‌های جدید آپدیت تلگرام

مرورگر تلگرام به‌همراه فروشگاه مینی‌اپ جذاب این پیام‌رسان رونمایی شد

آپدیت جدید پیام‌رسان Telegram منتشر شد. این نسخه، مرورگر اختصاصی تلگرام را به‌همراه یک فروشگاه مینی‌اپ چندین قابلیت دیگر معرفی می‌کند.

اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام در آخرین به‌روزرسانی خود، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای بهبود تجربه کاربری مخاطبانش معرفی کرد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به مرورگر حرفه‌ای تلگرام با پشتیبانی از چندین تب، فروشگاه مینی‌اپ‌ها، نوع جدیدی از مینی اپ‌ها و امکان هدیه دادن ستاره به دوستان اشاره کرد.

مرورگر تلگرام، دریچه‌ای به سوی دنیایی تازه

مرورگر تلگرام اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحات را از نوار پایین جمع و باز کنند که جابه‌جایی بین پیام‌ها، وب‌سایت‌ها، مقالات و اپلیکیشن‌های کوچک را تسهیل می‌کند. نکته قابل توجه، پشتیبانی این مرورگر از وبسایت‌های غیرمتمرکز میزبانی شده بر روی شبکه TON است که دسترسی به Web3 را برای کاربران گسترده تلگرام فراهم می‌کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند بدون از دست دادن جای خود در مقالات، صفحات وب یا بازی‌ها، نوتیفیکیشن‌ها را مشاهده کنند و صفحات را برای مراجعه بعدی بوکمارک کنند.

مرورگر تلگرام

بیشتر بخوانید:

نات کوین با ارزش شد؛ جایزه بازی تلگرام حالا ۵ دلار قیمت دارد!

فروشگاه جدید مینی‌اپ‌ها

تب جدید Applications در بخش جستجو، دسترسی به اپلیکیشن‌های کوچک پرکاربرد و محبوب را ساده‌تر می‌کند. توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند پیش‌نمایش اپلیکیشن‌های کوچک خود را با دموهای ویدیویی و اسکرین‌شات‌ها بهبود بخشند.

فروشگاه مینی‌اپ‌های تلگرام

اپلیکیشن‌های کوچک یکپارچه شده با ستاره‌های تلگرام ممکن است در بخش Popular Apps دیده شوند. همچنین، اپلیکیشن‌های کوچک می‌توانند محتوای استوری سفارشی برای اشتراک‌گذاری مستقیم کاربران به عنوان استوری تلگرام تولید کنند.

فروشگاه مینی‌اپ‌های تلگرام

ارز دیجیتال، کادوی تولد بدهید

تلگرام همچنین امکان هدیه دادن ارز دیجیتال استار به مخاطبین را اضافه کرده است که خرید کالاهای دیجیتال در اپلیکیشن‌های کوچک یا دسترسی به محتوای پولی در کانال‌ها را تسهیل می‌کند. تاریخ تولد مخاطبان برای هدیه دادن برجسته می‌شوند و ستاره‌های هدیه‌شده در یک جعبه هدیه متحرک در چت نمایش داده می‌شوند.

پیام‌های ویدیویی اکنون امکان استفاده از فلش جلو برای روشنایی بهتر در شرایط کم نور را ارائه می‌دهند. استوری‌ها می‌توانند با یک ویجت آب‌و‌هوای متحرک تقویت شوند که به طور خودکار با تنظیمات واحد دمای بیننده سازگار می‌شود و در شب‌های صاف فاز ماه را نشان می‌دهد. هنگام اشتراک‌گذاری استوری‌های ویدیویی در پروفایل‌ها، کاربران می‌توانند یک قاب خاص را به عنوان عکس کاور انتخاب کنند.

علاوه بر این، تلگرام برای macOS اکنون دارای یک مرورگر بازطراحی شده با تب‌هایی است که از انواع مختلف محتوا از جمله بازی‌ها، اپلیکیشن‌های کوچک، صفحات نمایش فوری و سایت‌های ton-web3 پشتیبانی می‌کند.

مرورگر تلگرام

با ترکیب این ابزارهای چند پلتفرمی، این به‌روزرسانی تلگرام را به عنوان یک پلتفرم پیشرو در زمینه بهره‌وری و ارتباطات قرار می‌دهد که پاسخگوی نیازهای در حال تکامل کاربران است. این به‌روزرسانی باید بلافاصله برای همه کاربران منتشر شود.

پیشینه خبر:
حمایت مستقیم و علنی موسس تلگرام از بازی ایردراپی کتیزن برنده واقعی بازیهای تلگرامی پاول دورف است؛ تلگرام در آستانه ۱ میلیاردی شدن کاربران تلگرام بخوانند: یک خطر امنیتی جدی شما را تهدید می‌کند آپدیت جدید تلگرام با دنیایی از قابلیت های جدید منتشر شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*