ارزش نات کوین

نات کوین با ارزش شد؛ جایزه بازی تلگرام حالا 5 دلار قیمت دارد!

پس از مدت‌ها جمع آوری توکن بازی خبرساز تلگرام، نات کوین باارزش شد و حالا هر یک بسته آن 5 دلار قیمت دارد.

بازاری مثل بازار ارز دیجیتال به‌علت این‌که زیر سایه قانون نیست همواره با خطرات جدی کلاهبرداری همراه است. فقدان نظارت جامع و نبود قانونگذاری صحیح و اصولی، شکاف‌های عمیق زیادی برای هکرها و کلاهبرداران اینترنتی به‌وجود آورده و به آنها شانس کسب درآمدهای هنگفت و سیاه اعطا کرده است.

ارزش نات کوین بالا رفت

اگرچه در مارکت کریپتوکارنسی‌ها رمزارزهای جذاب و آینده‌دار بسیاری وجود دارد که هر یک از آنها به پشتوانه محکمی که دارند، سودهای هنگفت و شیرینی به معامله‌گران داده‌اند؛ اما قرار نیست همواره میم کوین‌ها یا آلت کوین‌ها همچون لاتاری زندگی سرمایه‌گذاران را متحول کنند.

در چنین بازاری پروژه‌های جذابی برای کسب سود وجود دارد که برخی از آنها مثل اکسی اینفینیتی نیاز به سرمایه اولیه دارد و بعضی مثل الین ورلدز (Alien Worlds) سرمایه نمی‌خواهند. یکی از بازی‌های پرشوری که طی یکی دو ماه اخیر سروصدای زیادی هم به پا کرد، نات کوین است.

نات کوین با ارزش شد

کاربران تلگرام می‌توانند با ملحق شدن به بستر این بازی و با زدن ضربه‌های متوالی روی یک سکه، نات کوین جمع‌آوری کنند به امید این‌که روزی باارزش شوند. حالا به‌نظر می‌رسد لحظه موعود فرا رسیده، چرا که نات کوین در بازار پیش از عرضه قیمت‌گذاری شده است. به این ترتیب گفته شده هر یک میلیون نات کوین جمع‌آوری شده حدود دو TON ارزش دارد که می‌شود 5 دلار!

کاربرانی که پیش‌تر به جمع‌آوری نات کوین مشغول بوده‌اند می‌توانند از طریق وب سایت getgems.io توکن‌هایشان را در قالب بسته‌های 10 و 100 میلیونی به فروش بگذارند. البته برای شرکت در این پیش فروش باید حتما ارز دیجیتال تون کوین داشته باشید. هر ده میلیون نات کوین حالا معادل 20 تون کوین یا به عبارت دیگر 50 دلار است.

از مهم‌ترین اهداف این پیش فروش می‌توان به کشف قیمت آن اشاره کرد. قرار است به‌زودی عرضه رسمی نات کوین استارت بخورد و پیش فروش سایت مذکور تا روز عرضه رسمی برقرار خواهد بود. لازم به ذکر است که تمامی خریداران بعد از این‌که عرضه رسمی آن صورت پذیرد، نات کوین‌هایشان را دریافت خواهند کرد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که نات کوین زیادی در اختیار دارید پیشنهاد می‌کنیم در پیش فروش فوق شرکت کرده و به عرضه توکن‌های خود بپردازید. کاربران می‌توانند با در اختیار داشتن ارز دیجیتال تون کوین، وارد ربات نات کوین شوند و از قسمت Trade تعداد بسته‌های خود را انتخاب کنند و کیف پولشان را به بازی متصل نمایند.

نات کوین با ارزش شد

کاربران پس از این‌که موجودی نات کوین خود را به بسته‌های توکن تبدیل کردند و کارمزد آن را دادند، یک ان اف تی دریافت می‌کنند که می‌توانند آن را در پیش فروش عرضه کنند. بازی Notcoin یک میم کوین است که در تلگرام و روی بستر بلاک چین تون راه‌اندازی شده و با نماد NOT شناخته می‌شود.

در ژانویه سال جاری بود که شرکت Open Builders موفق به خلق نات کوین شد و آن‌طور که تیم توسعه‌دهنده آن اعلام کرده، قابل ماین یا استخراج خواهد بود. با توجه به این‌که بازیکنان تنها با زدن ضربه توکن جمع می‌کنند و قرار است در صرافی‌ها لیست شود به آن بازی پلی تو ارن (Play to Earn) گفته می‌شود.

گفته شده که نات کوین با ارز دیجیتال تلگرام که تون کوین است، ارتباط دارد و احتمالا تیم توسعه‌دهنده آنها یکی است. برای مثال توییتر تون کوین به‌طور مرتب اخبار مربوط به نات کوین را منتشر می‌کند. با این اوصاف این بازی 26 میلیون کاربر در سراسر جهان پیدا کرده و بین ایرانی‌ها محبوبیت زیادی دارد. کمتر از یک ماه دیگر نات کوین عرضه رسمی خواهد شد.

همچنین بخوانید:
قیمت بیت کوین رکورد تاریخ خود را شکست با پنج استیبل کوین برتر بازار آشنا شوید + مزایا و معایب سرمایه‌گذاری هاوینگ بیت کوین؛ اکنون وقت خرید است؟