آخرین شرایط فروش محصولات ایران خودرو دیزل

آخرین شرایط فروش محصولات ایران خودرو دیزل در سال 1402 اعلام شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه اتمام سال 1402، آخرین شرایط فروش محصولات ایران خودرو دیزل توسط این شرکت اعلام شده است.

بازار خودروهای سنگین کشورمان از رونق خوبی برخوردار است و مشتریان خودش را دارد. شرکت‌های داخلی با تولید و عرضه محصولات جذاب خود نیاز به واردات ماشین سنگین را مرتفع کرده و کمبودها را تا حد زیادی جبران کرده‌اند. ایران خودرو دیزل یکی از شرکت‌های تابعه آبی‌پوشان جاده مخصوص است که در اسفند سال جاری از پیش فروش دور جدید محصولات خود خبر داد.

آخرین شرایط فروش محصولات ایران خودرو دیزل

آخرین شرایط فروش محصولات ایران خودرو دیزل

در اخبار خودرو راجع به پیش فروش کشنده و کامیون‌های شایان دیزل در اسفند 1402 و شرایط فروش کامیون کمپرسی شکموتو X5000D در اسفند 1402 صحبت کردیم. حالا ایران خودرو دیزل قرار است از روز یکشنبه هفته آینده مورخ 20 اسفند 1402 دور جدید پیش فروش محصولات خود را آغاز کند.

این طرح به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان بوده و محصولاتی نظیر کامیون‌های باری و کمپرسی 1924 و 2624، ون وانا، کامیونت آرناپلاس و پیکاپ فوتون اتوماتیک را شامل می‌شود. مطابق با بخشنامه منتشر شده توسط ایران خودرو دیزل، پیش فروش کامیون‌های باری و کمپرسی 1924 و 2624 از ساعت 10 صبح و ون وانا از ساعت 14 روز یکشنبه انجام خواهد شد.

آخرین شرایط فروش محصولات ایران خودرو دیزل

همچنین پیش فروش اینترنتی کامیونت آرناپلاس و پیکاپ تونلند فوتون اتوماتیک از ساعت 10 صبح و ساعت 14 روز دوشنبه مورخ 21 اسفند 1402 و تنها از طریق سایت فروش ایران خودرو دیزل صورت می‌پذیرد. هنوز درباره جزئیات این محصولات مطلبی منتشر نشده و متقاضیان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه کنند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*