تریلر تاریخ انتشار فصل دوم بازی مرکب (اسکویید گیم - Squid Game)

تریلر فصل دوم سریال بازی مرکب منتشر شد + تاریخ انتشار رسمی

نتفلیکس با انتشار تریلری، تاریخ دقیق انتشار فصل دوم سریال بازی مرکب را اعلام کرد. همچنین از پخش سومین فصل Squid Game در آینده نزدیک خبر داد.

مدتی بعد از شروع پاندمی کرونا که صنعت سینما و تلویزیون را به شدیدترین شکل تحت تاثیر قرار داده بود، نتفلیکس سریال بازی مرکب (Squid Game) را پخش کرد؛ یک سریال کره‌ای 9 قسمته درباره یک بازی عجیب و غریب که در کمال تعجب، ناگهان با موجی عظیم از بینندگان مواجه شد و رکورد پربیننده‌ترین سریال تاریخ این شبکه را به نام خود ثبت کرد. از آن زمان تاکنون خیلی از دنبال‌کنندگان پروپاقرص سریال منتظر فصل دوم بازی مرکب بوده‌اند و بعد از تایید ساخت دومین فصل در سال 2022، حالا ضمن پخش تریلر رسمی، تاریخ دقیق انتشار آن مشخص شده است.

تریلر و تاریخ انتشار دومین فصل سریال بازی مرکب

نتفلیکس رسماً اعلام کرد که فصل دوم سریال اسکویید گیم در تاریخ 26 دسامبر 2024 مصادف با 6 دی 1403 پخش می‌شود. این سریال قرار است ادامه‌دار باشد و فصل سوم که البته آخرین فصل آن به حساب می‌آید، در سال 2025 به مرحله پخش می‌رسد. مسلماً کمی پس از پخش فصل دوم می‌توان منتظر انتشار اطلاعات بیشتر درباره فصل سوم از جمله تاریخ دقیق انتشار آن بود.

با توجه به توضیحات رسمی ارائه شده توسط نتفلیکس، در فصل جدید Squid Game بازیکن شماره 456 با پول هنگفتی که از برنده شدن در بازی مرکب به دست آورده است، برای پیدا کردن دست‌های پشتِ این بازی تمام توان خود را به کار می‌گیرد. با این حال، همان‌طور که انتظار می‌رود، مسیر او برای پیدا کردن اشخاص پررمز و راز ترسناک‌تر از آن چیزی است که پیش‌بینی می‌کرد. بازیکن شماره 456 حالا برای این‌که به این بازی پایان بدهد، باید دوباره در آن شرکت کند!

در این فصل لی جونگ جه، لی بیونگ هون، وی ها جون و گونگ یو دوباره در نقش‌های خود حاضر می‌شوند. پارک گیو-یونگ، ایم شی‌وان، لی جین-ووک، کانگ ها-نول و یانگ دونگ گون هم فقط تعدادی از بازیگران جدیدی هستند که در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه فصل دوم بازی مرکب کماکان بر عهده هوانگ دونگ هیوک، خالق این سریال قرار دارد که با انتشار نامه‌ای به طرفداران در اینستاگرام، از تاریخ انتشار آن خبر داد.

در گجت نیوز بخوانید:
تریلر جدید سریال The Penguin منتشر شد؛ وقتی پنگوئن گاتهام را به خاک‌وخون می‌کشد تماشا کنید: تریلر فصل دوم سریال ارباب حلقه ها با بازگشت سائورون از سریال تلویزیونی هری پاتر چه می‌دانیم؟ آیا فصل سوم سریال خاندان اژدها در راه است؟ ضد ایرانی ترین سریال جهان در حال ساخت است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*