پوکو ام 6 پلاس - POCO M6 Plus

پوکو ام 6 پلاس، گوشی میانرده جدید شیائومی معرفی شد

پوکو ام 6 پلاس، گوشیا میانرده جدید شیائومی با امکانات و قیمت چشمگیر از راه رسید. در ادامه مشخصات فنی گوشی POCO M6 Plus را مشاهده کنید.

سری پوکو F6 به‌عنوان میانرده جدید این زیرمجموعه شیائومی چند ماه قبل به بازار آمد و در حالی که زمان زیادی از عرضه آن‌ها نمی‌گذرد، پوکو از میانرده دیگری رونمایی کرد. بنا به جدیدترین اخبار گوشی های موبایل، گوشی پوکو ام 6 پلاس 5 جی اخیراً به‌صورت رسمی معرفی شد تا به نسخه‌های استاندارد و پرو از سری ام 6 بپیوندد که پیش‌تر در دسترس قرار گرفته بودند.

مشخصات فنی پوکو ام 6 پلاس

بخش عمده طراحی پوکو M6 پلاس در مقایسه با بقیه نسخه‌های این سری دست‌نخورده باقی مانده است. پنل پشتی این گوشی دو تن رنگی دارد و قسمت بالایی آن، جایی که دوربین‌ها به‌همراه لوگو پوکو جا گرفته‌اند، تیره‌تر از قسمت پایینی است. روی این پنل دو سنسور دوربین با فلش ال‌ای‌دی به چشم می‌خورند و در دکمه خاموش و روشن هم سنسور اثر انگشت جا گرفته است. همچنین باید ذکر کرد که بدنه آن گواهی IP53 برای مقاومت در برابر نفود آب و گرد و خاک دارد.

پوکو ام 6 پلاس - POCO M6 Plus

ام 6 پلاس از نمایشگر ال‌سی‌دی 6.79 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره می‌برد. گوریلا گلس از این صفحه نمایش در برابر ضربات و خط و خوش محافظت می‌کند.

پوکو ام 6 پلاس - POCO M6 Plus

زیر بدنه این گوشی نسخه‌ای از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 تحت عنوان Accelerated Edition قرار گرفته است که در کنار رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی پیش رو کاربر گذاشته می‌شود. این محصول پوکو همچنین مبتنی بر سیستم عامل هایپر او اس کار می‌کند و به باتری 5030 میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ 33 وات مجهز است.

پوکو ام 6 پلاس - POCO M6 Plus

پوکو ام 6 پلاس از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3 برابری و دیافراگم f/1.75 و لنز عمق 2 مگاپیکسلی برخوردار است. در جلو هم دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در دسترس کاربر قرار دارد. تکنولوژی اچ‌دی‌آر و حالت خودکار شب برخی از قابلیت‌های دوربین این گوشی میانرده جدید شیائومی هستند.

از 5 آگوست مصادف با 15 مرداد فروش پوکو ام 6 پلاس 5 جی رسماً آغاز می‌شود. نسخه پایه این گوشی با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، 155 دلار و نسخه بالارده‌تر آن با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی یکسان، 179 دلار قیمت‌گذاری شده است. این نسخه‌ها در رنگ‌های نقره‌ای (Ice Silver)، مشکی (Graphite Black) و بنفش (Misty Lavender) ارائه می‌شوند.

در گجت نیوز بخوانید:
موتورولا اج ۵۰؛ باریک‌ترین گوشی ضد آب جهان با اسنپدراگون ۷ نسل ۱ معرفی شد انتشار تصاویر ماکت آیفون ۱۶؛ طراحی و رنگبندی گوشی جدید اپل را لو داد + عکس شیائومی ۱۵ پرو با باتری قدرتمند، پرچمداران رقیب را زمین می‌زند این شما و این گوشی تاشو جدید هواوی نوا فلیپ قبل از رونمایی؛ گالری عکس و مشخصات فنی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*