پوکو بادز X1

ایرباد پوکو بادز X1 با حذف نویز فعال و شارژدهی 36 ساعته رونمایی شد

ایرباد جدید پوکو بادز ایکس 1 – Poco Buds X1 علیرغم قیمت فوق‌العاده مناسبش شارژدهی 36 ساعته و حذف نویز ترکیبی باکیفیت را ارائه کرده و همراهی بسیار جذاب برای‌تان خواهد بود.

پس از گذشت چند روز از لو رفتن اخبار و اطلاعات ایرباد پوکو بادز X1 این هدفون سرانجام به‌طور رسمی رونمایی شد. پوکو ادعا کرده که این ایرباد جدید قابلیت حذف نویز ترکیبی 40 دسی بلی داشته و به همراه جعبه، قادر به ارائه شارژدهی باتری 36 ساعته است.‌ علاوه بر این، ده دقیقه شارژ این دستگاه نیز قادر خواهد بود شارژ لازم برای دو ساعت گوش کردن به موزیک را برای آن فراهم کند.

مشخصات ایرباد جذاب و خوش‌قیمت پوکو بادز X1

هریک از ایربادهای جدید Poco موفق به کسب استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت هستند و هریک نیز به درایورهای تیتانیومی 12.4 میلیمتری مجهز خواهند بود. علاوه بر این، ایربادهای پوکو همچنین قابلیت حذف نویز ناشی از باد تا سقف سرعت 6 متر بر ثانیه را نیز داشته و هریک، شارژدهی حداکثر 7 ساعته ارائه می‌دهند.

ایرباد Poco Buds X1

پوکو بادز X1 همچنین از سیستم کنترل لمسی برخوردار است و ضمن پشتیبانی از بلوتوث 5.3 قابلیت جفت شدن سریع گوگل (Google Fast Pair) را هم ساپورت می‌کند. علاوه بر این، با خرید ایربادهای پوکو همچنین می‌توانید از کدک‌های SBC و AAC نیز بهره‌مند شوید. این ایربادها همچنین یک مد مخصوص گیمینگ را نیز به کاربران ارائه می‌دهند که میزان تاخیر را به عدد 60 میلی ثانیه کاهش می‌دهد.‌ همچنین اکولایزر صدا با چندین پروفایل پیش‌فرض نیز از دیگر قابلیت‌های ایرباد جدید پوکو به شمار می‌روند.

پوکو بادز X1

قیمت این ایربادهای جدید Poco تنها 20 دلار اعلام شده که می‌تواند آن را به محصولی فوق‌العاده موفق در بازار ایربادهای اقتصادی تبدیل کند.

در گجت نیوز بخوانید:
فروش ایرباد گلکسی بادز ۳ پرو به دلیل کیفیت پایین متوقف شد؛ سامسونگ عذرخواهی کرد ایرباد گوشواره ای بیسوس AirGo 1 Ring با طراحی خاص و امکانات جذاب رونمایی شد ایرباد CMF Buds Pro 2 با ظاهری متفاوت و دوست داشتنی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*