ایرباد گوشواره ای بیسوس AirGo 1 Ring

ایرباد گوشواره ای بیسوس AirGo 1 Ring با طراحی خاص و امکانات جذاب رونمایی شد

ایرباد گوشواره ای بیسوس AirGo 1 Ring با طراحی باز خود، صدای ۳۶۰ درجه‌ای، کیفیت ساخت عالی و قیمت فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند.

بازار هندزفری های بیسیم شاهد ترند جدیدی است: مدل‌های گوشواره‌‌ای باز. به نظر می‌رسد هر چه که می‌گذرد، برندهای بیشتری برای محبوبیت بخشیدن به این نوع هدفون‌ها وارد عرصه می‌شوند. برخی از شرکت‌ها حتی چندین مدل مختلف را روانه بازار کرده‌اند. برای مثال، کمپانی Baseus طی چند ماه گذشته دو مدل از هدفون‌های AirGo را عرضه کرده است. حالا این شرکت از محصول جدید خود، ایرباد گوشواره ای بیسوس AirGo 1 Ring رونمایی کرده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

ایرباد گوشواره ای بیسوس AirGo 1 Ring

اما وجه تمایز Baseus AirGo 1 Ring با دیگر محصولات بازار چیست؟ در حالی که این هدفون همچنان از سبک دور گوشی باز بهره می‌برد، طراحی آن کاملاً منحصر به فرد است. حلقه‌ای بودن بدنه این هدفون، شباهت زیادی به هدفون بی سیم Bose Ultra Open دارد که بهمن ماه گذشته معرفی شد. با این حال، قیمت AirGo 1 Ring برخلاف محصول Bose بسیار مقرون‌به‌صرفه است. این هدفون هم‌اکنون در چین با قیمت ۱۳۸ یوان (حدود ۲۰ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

چرا ایرباد گوشواره ای بیسوس AirGo 1 Ring ارزشمند است؟

طراحی حلقه‌ای تنها ویژگی جذاب Baseus AirGo 1 Ring نیست. این هدفون از امکانات دیگری نیز بهره می‌برد. برای شروع، باید به صدای فراگیر ۳۶۰ درجه‌ای آن اشاره کنیم. بیسوس با استفاده از درایورهای دینامیک ۱۲ میلی‌متری و فناوری صدای فضایی، موفق به ارائه چنین تجربه صوتی شده است. این فناوری، صدایی فراگیر و واقع‌گرایانه را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

ایرباد گوشواره ای بیسوس AirGo 1 Ring

با وجود ماهیت گوشواره‌ای و باز بودن AirGo 1 Ring، کمپانی Baseus از طریق انتقال جهت‌دار صدا، میزان خروج صدا را به حداقل رسانده است. عملکردی مشابهی که در هدفون‌های OneOdio OpenRock S نیز تجربه کرده‌ام و باید بگویم که این فناوری بی‌نقص عمل می‌کند. این طراحی به ایرگو ۱ رینگ اجازه می‌دهد تا بدون افت کیفیت صدا، راحتی استفاده را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

علاوه بر این، Baseus AirGo 1 Ring از عمر باتری فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد. پس از هر بار شارژ کامل، این هدفون‌ها می‌توانند تا ۶ ساعت به پخش موسیقی بپردازند. با کمک کیس شارژ، این میزان استفاده به ۲۵ ساعت افزایش می‌یابد که بسیار عالی‌ست. از دیگر ویژگی‌های این هدفون می‌توان به این موارد اشاره کرد: اتصال بی‌سیم پایدار از طریق بلوتوث ۵.۳، وزن سبک، انتقال صدا با تأخیر کم و فناوری Baseus Smart Dual Connect برای اتصال همزمان به دو دستگاه.

در گجت نیوز بخوانید:
هدفون بی‌سیم هواوی FreeBuds 4E 2024 با باتری 26 ساعته معرفی شد هدفون بیسیم JLab با یک قیمت عالی، فناوری پیشرفته ANC را در اختیار شما می‌گذارد بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*