هندزفری بیسیم دور گوشی TiinLab آنر

رونمایی از هندزفری بیسیم دور گوشی TiinLab آنر با عمر باتری 40 ساعته

هندزفری بیسیم دور گوشی TiinLab آنر با طراحی سبک و دل‌پذیر، شارژدهی ۴۰ ساعته باتری و کیفیت صدای مطلوب، گزینه‌ای جذاب با قیمت زیر ۸۰ دلاری است.

کمپانی آنر به تازگی از دو گوشی هوشمند جدید خود، مجیک 6 آلتیمیت و مجیک 6 RSR پورشه دیزاین، رونمایی کرد. اما این شرکت جاه‌طلب، علاوه بر این گوشی‌ها، محصول دیگری را نیز معرفی کرده است: هدفون‌های منحصربه‌فرد TiinLab.

هندزفری بیسیم دور گوشی TiinLab آنر

برخلاف بسیاری از هدفون‌ها، تیین‌لب آنر از طراحی روی گوشی بهره می‌برد. این طراحی در کنار وزن بسیار سبک و قلاب‌های نگهدارنده‌ی داخلی، راحتی بی‌نظیری را برای استفاده‌ی طولانی‌مدت به ارمغان می‌آورد. اما کارایی تیین‌لب فراتر از راحتی است.

صدای باکیفیت و حفظ ارتباط با محیط

هندزفری بیسیم دور گوشی TiinLab آنر با طراحی روی گوش، به شما این امکان را می‌دهند تا در عین حال که به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش می‌دهید، صدای محیط را نیز بشنوید. این ویژگی برای فعالیت‌های خارج از منزل مانند دویدن یا دوچرخه‌سواری بسیار کاربردی است و به شما کمک می‌کند تا از اتفاقات اطرافتان آگاه باشید.

هندزفری بیسیم دور گوشی TiinLab آنر

اما آنر تنها به طراحی منحصربه‌فرد بسنده نکرده است. این هدفون بیسیم از درایورهای 13.4 میلی‌متری با سیم‌پیچ‌های داینامیک سفارشی‌سازی‌شده بهره می‌برند که تجربه‌ای لذت‌بخش از بیس عمیق و صدای جزئیات‌محور را برای شما رقم می‌زنند. همچنین، فناوری انتقال صدای جهت‌دار در تیین‌لب تضمین می‌کند که صدای خروجی به بیرون نشت نکند.

هندزفری بیسیم دور گوشی TiinLab آنر

اتصال پایدار، شارژدهی بالا و امکانات کاربردی

برای اتصال بی‌سیم باکیفیت، آنر از فناوری بلوتوث 5.3 در تیین‌لب استفاده کرده است. همچنین، سیستم میکروفون دوگانه این هدفون به همراه قابلیت حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی، برقراری تماس‌های واضح و بدون مزاحمت را تضمین می‌کند.

هندزفری بیسیم دور گوشی TiinLab آنر

علاوه بر موارد ذکر شده، هندزفری بیسیم تیین‌لب آنر از 40 ساعت شارژدهی، استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP54 و پشتیبانی از اپلیکیشن Honor Smart Space برخوردار است. قیمت عرضه این هدفون در چین 549 یوان (حدود 76 دلار) اعلام شده است؛ گرچه هنوز اطلاعاتی در خصوص عرضه جهانی این محصول در دست نیست.