طراحی متفاوت گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمین

آنر با این گوشی، معیارهای زیبایی را در دنیای موبایل تغییر می‌دهد

آنر با گوشی جدید مجیک ۶ آلتیمیت، به‌دنبال تغییر معیارهای زیبایی دنیای موبایل است. گوشی Honor Magic 6 Ultimate طراحی بی‌نظیری دارد.

گوشی جدید و جذاب آنر مجیک ۶ آلتیمیت، جانشین نسل قبلی این دیوایس است که به‌زودی در کنار گوشی آنر مجیک ۶ RSR و لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو ۱۶ رونمایی خواهد شد. سازنده چینی تصاویری را منتشر کرده که طراحی متفاوت و رنگ‌بندی جذاب گوشی Honor Magic 6 Ultimate را به‌نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، شاهد انتشار جزئیات دیگری از نمایشگر و مشخصات فنی این محصول نیز هستیم.

جزئیات طراحی متفاوت آنر مجیک ۶ آلتیمیت

طراحی متفاوت گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمین

در پشت این گوشی، ماژول دوربین به گونه‌ای خودنمایی می‌کند که گویی طراح آن با الهام از سایر مدل‌های این مجموعه، سمفونی متفاوتی را خلق کرده است. شکلی مربعی که در دو گوشه به نرمی قوس برداشته، یادآور گوشه‌های دنج یک اتاق نشیمن است. سه حسگر دوربین در کنار یک فلاش بیضی شکل، درون این قاب خوش نشسته‌اند. روکش بدنه‌ این گوشی‌ها نیز همچون بافتی از چرم مصنوعی، حسی گرم و دلنشین را تداعی می‌کند. گوشی جدید چینی‌‌ها در رنگ‌های مشکی جوهری و بنفش آسمانی طراحی شده‌اند. این دو رنگ، یکی از متفاوت‌ترین رنگ‌هایی هستند که در دنیای موبایل می‌توان دید.

در جلو، از نمایشگر دو لایه OLED روی هم استفاده شده که سازنده ادعا می‌کند عمر مفید صفحه را تا ۶۰۰ درصد افزایش می‌دهد، در حالی که مصرف انرژی را تا ۴۰ درصد بهبود خواهد بخشید. آنر تأیید کرده که این نمایشگر از یک لایه محافظ به‌نام Honor Diamond Rhino Glass بهره می‌برد که آن را در برابر خط‌و‌خش و ضربه، مقاوم می‌کند.

مشخصات فنی گوشی جدید آنر

نسخه Ultimate آنر مجیک ۶ از ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی برخوردار است. روی قاب پشتی آن هم از یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی پریسکوپی با زوم ۱۰۰ برابری به‌کار رفته است. در هفته پیش رو این محصول به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*