گوشی ایسوس زنفون ۱۱ اولترا - Asus Zenfone 11 Ultra

گوشی ایسوس زنفون ۱۱ اولترا در قامت یک پرچمدار همه‌فن‌حریف معرفی شد

گوشی ایسوس زنفون ۱۱ اولترا – Asus Zenfone 11 Ultra با تراشه پرچمدار کوالکام، بروزترین مشخصات فنی، طراحی زیبا و قیمت بالا معرفی شد.

ایسوس از گوشی هوشمند زنفون ۱۱ اولترا رونمایی کرد. این گوشی در واقع همان راگ فون ۸ است که در ژانویه سال جاری معرفی شده بود؛ با این حال ایسوس در پرچمدار جدید خود تغییراتی جزئی را اعمال کرده است. این شرکت دیگر تمایلی به عرضه یک پرچمدار جمع و جور ندارد؛ مگر اینکه بخواهد نسخه استاندارد Zenfone 11 را معرفی کند. در ادامه با قابلیت‌های این گوشی جدید آشنا می‌شویم.

طراحی و امکانات ایسوس زنفون ۱۱ اولترا

رنگ‌بندی جذاب ایسوس ذنفون ۱۱ اولترا

گوشی Zenfone 11 Ultra ایسوس از طراحی فریم تخت با جزیره دوربین مربعی شکل و خطوطی در نیمه پایینی پنل پشتی بهره می‌برد. بدیهی است که هیچ نشانی از برند ROG روی آن دیده نمی‌شود، چرا که این محصول با برند زنفون ایسوس عرضه خواهد شد. دکمه‌های تنظیم ولوم صدا و پاور در سمت راست قرار دارند.

دکمه پاور در اصل یک دکمه سه‌کاره است. این دکمه علاوه بر خاموش و روشن کردن گوشی، به‌عنوان حسگر اثر انگشت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت اسکرول در صفحه را هم ارائه می‌کند. بدنه این این دستگاه همچنین دارای گواهی IP68 بوده و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است.

طراحی و نمایشگر گوشی ایسوس زنفون ۱۱ اولترا - Asus Zenfone 11 Display & Design Ultra

گوشی جدید ایسوس به نمایشگر ۶.۷۸ اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز مجهز شده است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت را ارائه می‌دهد و از HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. همچنین شاهد یک بریدگی حفره‌ای در مرکز آن هستیم که از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

گوشی ایسوس زنفون ۱۱ اولترا - Asus Zenfone 11 Ultra

در بخش دوربین، زنفون ۱۱ اولترا ایسوس از سه دوربین پشتی بهره می‌برد. این مجموعه شامل یک حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و گیمبال، یک لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی است. از نظر صدا، این گوشی هوشمند به بلندگوهای استریو با تنظیم دیراک مجهز شده و از صدای باکیفیت (Hi-Res) و فناوری صوتی بدون افت کیفیت aptX کوالکام پشتیبانی می‌کند.

دوربین گوشی ایسوس زنفون ۱۱ اولترا - Asus Zenfone 11 Ultra Camera

در قلب تپنده پرچمدار ایسوس، پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3 کوالکام به‌کار رفته است. این گوشی هوشمند تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین یک سیستم دفع گرما نیز درون آن تعبیه شده تا در استفاده سنگین برای طولانی‌مدت، خنک بماند. انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری ۵،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع سیمی ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر امکانات ارتباطی این دستگاه هم می‌توان به وای فای ۷، بلوتوث ۵.۳، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و غیره اشاره کرد.

قیمت Asus Zenfone 11 Ultra

قیمت پایه Zenfone 11 Ultra ایسوس برای نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه، ۹۹۹ یورو در نظر گرفته شده است. همچنین قیمت نسخه رده‌بالاتر با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه، ۱۰۹۹ یورو خواهد بود. این گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی آسمانی (Skyline Blue)، مشکی ابدی (Eternal Black)، خاکستری مه آلود (Misty Grey) و شن‌های صحرا (Desert Sand) به بازار عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*