ZTE در ۲۰ فروردین از گوشی نوبیا Z11 پرده برداری خواهد کرد

با توجه به ارسال یک دعوتنامه برای ۲۰ فروردین از سوی ZTE به نظر می‌رسد که در این تاریخ شاهد عرضه محصولات جدیدی از خانواده نوبیا این کمپانی باشیم.

ZTE یکی از بزرگترین کمپانی‌های فناوری چینی است. این شرکت سال گذشته دستگاه‌های مختلف و البته جذابی را از خانواده‌های آکسون و نوبیا عرضه کرد. قطعاً بسیاری از شما با گوشی‌های سری آکسون زد تی ای آشنایی بیشتری دارید، چرا که گوشی‌های سری نوبیا این کمپانی تنها در خود کشور چین عرضه می‌شوند.

این کمپانی قصد دارد تا در برنامه‌های خود تغییراتی را ایجاد کند. این حداقل چیزی است که ما آن را در طول کنگره جهانی موبایل از سوی زد تی ای شنیده ایم.

Nubia-Z11-event-teaser_1به نظر می‌رسد که زد تی ای قصد دارد تا در سال جاری از یک یا چندین دستگاه جدید رونمایی کند. این کمپانی اخیراً تیزر تبلیغاتی را در Weibo ( شبکه اجتماعی چینی) قرار داده است که در آن ذکر شده زد تی ای ۲۹ مارس (۲۰ فروردین) میزبان یک رویداد خبری خواهد بود. از آنجایی که این تیزر در صفحه مربوط به گوشی‌های خانواده نوبیا قرار گرفته است، این شایعه به نظر رنگ واقعیت گرفته است که در روز‌های آینده با محصولی جدید از این خانواده گوشی‌های ZTE روبه رو خواهیم شد.

کارشناسان معتقد هستند که این گوشی هوشمند مربوط به سری زد خانواده نوبیا است. این کمپانی گوشی‌های Z9، Z9 Mini و Z9 Max را در بهار سال گذشته عرضه کرده است و بر اساس شایعات به نظر می‌رسد نام این محصول جدید نوبیا Z11 خواهد بود. علاوه بر آن گوشی نوبیا Z11 Mini نیز موفق به گرفتن مجوز TENAA شده است که می‌توان گفت به این شایعه رنگ واقعیت می‌بخشد.

هرچند که اطلاعات خاصی از این تلفن هوشمند منتشر نشده است اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نوبیا Z11 به یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم مجهز باشد. علاوه بر آن جنس این محصول نیز از فلز و شیشه باشد که اسکنر اثر انگشت نیز بر روی آن خودنمایی خواهد کرد.

دو محصول دیگر Z11 Max و Z11 Mini نیز دیگر اعضای این خانواده هستند که به نظر می‌رسد تفاوت‌های زیادی بین این سه مدل وجود نداشته باشد. این محصولات در چین رونمایی خواهند شد اما این شانس وجود دارد که ما در اواخر سال جاری شاهد عرضه جهانی آنها نیز باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*