شرایط فروش هاوال H6

شرایط فروش هاوال H6 و سانگ یانگ کوراندو در مرداد 1403

شرکت بی ام کارز (BM Cars)، شرایط فروش دو خودرو کراس اوور هاوال H6 هیبریدی و سانگ یانگ کوراندو در مرداد ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام شرکت بی ام کارز (زیر مجموعه بهمن موتور) دو خودرو هاوال اچ ۶ هیبرید و سانگ یانگ کوراندو، با قیمت علی‌الحساب و با شرایط پیش پرداخت ویژه منتخبین سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه می‌شود، در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جزئیات شرایط فروش هاوال H6 هیبریدی و سانگ یانگ کوراندو – مرداد ۱۴۰۳

در این طرح فروش، خودرو هاوال اچ ۶ هیبریدی با قیمت فروش علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و با پیش پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. موعد تحویل خودرو هفته آخر آذر ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

همچنین در این طرح خودرو سانگ یانگ کوراندو 2WD (دیفرانسیل جلو) با قیمت علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان و پیش پرداخت ۹۷۵ میلیون تومان، و خودرو سانگ یانگ کوراندو AWD (چهار چرخ محرک) با قیمت علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان و پیش پرداخت ۹۸۵ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودرو نیز هفته آخر آذر ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

شاسان ذکر است قیمت علی‌الحساب اعلام شده برای این خودرو، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌های دیگری از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و غیره، هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. متقاضیان واجد شرایط این طرح می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت فروش محصولات بی ام کارز مراجعه نمایند.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*