سانگ یانگ کوراندو جدید

سانگ یانگ کوراندو جدید به سامانه خودروهای وارداتی آمد

شرکت بی ام کارز (BM Cars) از کاتالوگ رسمی سانگ یانگ کوراندو جدید، جدیدترین خودرو عرضه شده در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی رونمایی کرد.

شرکت خودروسازی سانگ یانگ کره جنوبی که در حال حاضر تحت عنوان کی جی موبیلیتی (KG Mobility) در بازار جهانی شناخته می‌شود، یکی از خودروسازان نام‌آشنا برای ما ایرانی‌ها محسوب می‌شود که با ارائه چندین مدل از محصولات خود تحت نمایندگی شرکت رامک خودرو به فروش خوبی نیز در سال‌های گذشته دست پیدا کرد. پس از آزادسازی واردات خودرو به کشور، شرکت بی ام کارز که زیربرند گروه بهمن موتور شناخته می‌شود، اقدام به واردات نسخه جدید سانگ یانگ کوراندو به بازار کشور کرده است. در این بخش از اخبار خودرو وبسایت گجت نیوز به معرفی کامل این خودرو وارداتی جدید لیست شده در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی می‌پردازیم.

سانگ یانگ کوراندو جدید ؛ کره‌ای تازه‌وارد بازار ایران

نمای جلو سانگ یانگ کوراندو

در حالی که شرکت نورا پارس موتور در اوایل سال گذشته خبر از واردات محصولات سانگ یانگ از جمله کراس اوور زیبا و جنجالی سانگ یانگ تورس به داخل کشور داده بود، اما در نهایت این شرکت بی ام کارز بود که گوی سبقت را از دیگر شرکت‌های وارداتی ربود و به‌زودی اولین خودرو وارداتی کره‌ای خود را با عنوان سانگ یانگ کوراندو ۲۰۲۴ را به مشتریان عرضه خواهد کرد.

این شرکت که زیر بیرق بهمن موتور با عرضه خودروهای بستیون، هونگچی و ام جی در چند وقت اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده بود، حال با عرضه قریب‌الوقوع این خودرو کره ای، به فکر رویاپردازی‌های جدیدی در این عرصه است. این شرکت همچنین به‌تازگی از مشخصات رسمی و کاتالوگ هاوال H6 هیبریدی نیز به‌عنوان جدیدترین خودرو وارداتی چینی لیست شده در سامانه وارداتی‌ها رونمایی کرده است.

کوراندو جدید به نسبت نسخه قبلی خود تغییرات زیادی را به خود ندیده است و تنها برخی از جزئیات در ساختار بدنه و رینگ‌های آلیاژی آن دست‌خوش تغییرات مثبتی شده است. ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به‌ترتیب برابر با ۴۴۵۰، ۱۸۷۰ و ۱۶۲۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۶۷۵ میلی‌متر است که از این حیث، رقبای قدری همچون کیا اسپورتیج، هوندا وزل و جتا VS7 را پیش روی خود می‌بیند.

مشخصات فنی SsangYong Korando وارداتی

در بخش فنی، این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ GDI با کد G15DTF بهره می‌برد که قادر به تولید حداکثر قدرت ۱۶۳ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر است. مجموع این توان توسط یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته AT به چرخ‌های کوراندو منتقل می‌شود. این خودرو با دو سیستم FWD (دو چرخ محرک جلو) و AWD (چهار چرخ محرک) عرضه خواهد شد. همچنین سیکل ترکیبی مصرف سوخت پیشرانه این خودرو، ۷.۷ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

سیستم تعلیق سانگ یانگ کوراندو در قسمت جلو مک‌فرسون و در قسمت عقب از نوع مولتی لینک است که سواری نرم و راحتی را برای سرنشینان به ارمغان خواهد آورد.

امکانات رفاهی و ایمنی کوراندو وارداتی بی ام کارز

نمای داخل سانگ یانگ کوراندو

از مهم‌ترین تجهیزات و ویژگی‌های این خودرو می‌توان به صندلی برقی راننده و سرنشین به‌همراه گرم‌کن، آینه‌های جانبی جمع‌شونده اتوماتیک به‌همراه گرم‌کن، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، سنسور باران، نمایشگر 8 اینچی لمسی کنسول مرکزی، کلاستر تمام دیجیتال 10.25 اینچی راننده، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، سنسور پارک جلو و عقب، دی‌لایت، اتولایت، دوربین دید عقب، چراغ‌های مه‌شکن عقب، 6 عدد کیسه هوای ایمنی، ایموبیلایزر، سیستم صوتی با 6 عدد بلندگو، خروجی برق 12 ولت، پد شارژ بی‌سیم، سانروف برقی و سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای اشاره کرد

از نظر آپشن های ایمنی هم نسخه دیفرانسیل جلو کوراندو به سیستم تشخیص نقاط کور (BSD)، رادار هشدار خروج از پارک (RCTA)، سیستم هشدار حرکت بین خطوط (LDW)، دستیار حفظ حرکت بین خطوط (LKA)، رادار هشدار تغییر لاین (LCA)، ترمز اضطراری خودکار (AEB) و کروز کنترل تطبیقی (ACC) مجهز است. در مقابل، نسخه دو دیفرانسیل فاقد سیستم‌های هشدار حرکت بین خطوط، دستیار حفظ حرکت بین خطوط و ترمز اضطراری خودکار بوده و به‌جای کروز کنترل تطبیقی نیز از کروز کنترل معمولی بهره می‌برد.

کاتالوگ رسمی محصول

کاتالوگ رسمی سانگ یانگ کوراندو بی ام کارز

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
بی وای دی سانگ پلاس پلاگین هیبرید وارداتی با این مشخصات در ایران عرضه می‌شود + کاتالوگ رسمی ۳ خودرو جدید مزدا به ایران می‌آید رنو رافال، شاسی بلند کوپه و جوان پسند فرانسوی معرفی شد + مشخصات فنی و عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*