شرایط فروش اقساطی کی ام سی A5

شرایط فروش اقساطی کراس اوور کی ام سی A5 کرمان موتور در مرداد 1403

شرکت کرمان موتور در اطلاعیه‌ جدید عرضه محصولات خود، شرایط فروش اقساطی خودرو کی ام سی A5 ویژه مرداد ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرده است.

در اطلاعیه شرکت کرمان موتور که از تارخ 14 مرداد ماه 1403 آغاز و تا 20 مرداد سال جاری ادامه خواهد داشت، کراس اوور کی ام سی A5 به‌صورت اقساطی و با قیمت مصوب به متقاضیان عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح همراه ما باشید.

جدول شرایط فروش اقساطی کی ام سی A5 کرمان موتور – مرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش اقساطی کی ام سی A5

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور – KMC A5

در این طرح فروش، خودرو KMC A5 در شش رنگ سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای متالیک با قیمت مصوب 1 میلیارد و 286 میلیون و 500 تومان و با شرایط اقساطی به مبلغ پیش پرداخت 1 میلیارد تومان و مابقی به‌صورت اقساط ۱۸ و ۳۰ ماه به مشتریان عرضه می‌شود. اقساط این طرح به‌صورت هر 3 ماه یک چک محاسبه شده و تاریخ اولین چک نیز 1403/11/15 خواهد بود. مبلغ اقساط را می‌توانید به تفکیک در لیست بالا مشاهده کنید. شایان ذکر است موعد تحویل خودرو حداکثر ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

گفتنی است، سند خودرو تا تسویه حساب قطعی در رهن شرکت باقی می‌ماند. همچنین خودروها با بیمه بدنه به مشتریان تحویل داده می‌شوند؛ ولی هزینه بیمه روی پیش پرداخت محاسبه می‌شود. به کلیه هزینه‌ها عوارض، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های قانونی نیز اضافه می‌شود.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*