هیوندای i10 2025

هیوندای i10 2025، نسل جدید هاچ بک ارزان قیمت کره‌ای معرفی شد

هیوندای i10 2025، نسخه به‌روزرسانی شده این هاچ بک محبوب با سیستم Hy-CNG Duo برای بازار کشور هند معرفی شد.

هیوندای آی ۱۰، یکی از اقتصادی ترین محصولات شرکت هیوندای کره برای بازار جهانی است. شرکت هیوندای پس از عرضه نسل آخر این هاچ بک پرطرفدار، اکنون نسخه به‌روزرسانی شده آن را تحت عنوان Hyundai i10 Nios 2025 مخصوص بازار کشور هند معرفی کرده است. وجه تمایز این خودرو که می‌تواند عامل کسب موفقیت زیادی در بازار رقابتی کشور هند شود، استفاده از Hy-CNG Duo (دو مخزن گاز برای سیستم CNG) درون این خودرو است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با معرفی این هاچبک جدید همراه ما باشید.

معرفی هیوندای i10 2025، هاچ بک اقتصادی کره‌ای

شرکت هیوندای مدتی است که محصولات جدیدی را برای بازار کشور هند تدارک دیده است. یکی از این محصولات هیوندای اکستر دوگانه سوز است که با استفاده از دو مخزن گاز CNG، برد مسافت بیشتری را برای مالکان به ارمغان می آورد. حال این شرکت به‌تازگی از نسخه Hy-CNG Duo هیوندای i10 2025، شبیه به آن چیزی که در هیوندای Exter شاهد آن بودیم رونمایی کرده است. این ویژگی برای بازار کشوری مانند هند که بنزین در آنجا گران و کمیاب است می‌تواند به عامل موفقیتی برای محصول هیوندای تبدیل شود.

طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب 3815، 1680و 1520 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن 2450 میلی‌متر است.

مشخصات فنی Hyundai i10 2025 Nios

نمای جانبی هیوندای i10 2025

در بخش فنی، هیوندای آی 10 Hy-CNG Duo با یک پیشرانه 1.2 لیتری عرضه شده است که با سوخت گاز، 68 اسب بخار قدرت و 95 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در صورت استفاده از بنزین برای این موتور، قدرت و گشتاور به ترتیب به 82 اسب بخار و 114 نیوتن متر افزایش می‌یابد. جعبه دنده تنها به صورت دستی پنج سرعته ارائه می‌شود. نکته جالب این است که علاوه بر دارا بودن دو مخزن 60 لیتری، همچنان فضایی برای قرار دادن وسایل در صندوق عقب باقی مانده است. البته، حجم دقیق صندوق عقب هنوز توسط سازنده اعلام نشده است.

مهندسان هیوندای همچنین روی بخش الکترونیکی خودرو کار کرده‌اند؛ واحد کنترل جدید امکان تغییر نرم بین بنزین و گاز را فراهم می‌کند. در مورد مصرف سوخت، اطلاعات رسمی هنوز منتشر نشده است. اما اگر بخواهیم بر اساس مدل مشابه Exter با سیستم قوای محرکه مشابه قضاوت کنیم، می‌توان انتظار مصرف سوخت مشابه یا حتی بهتر از 5 لیتر در 100 کیلومتر را داشت. سیستم تعلیق جلو این خودرو مک فرسون و سیستم تعلیق عقب آن محور پرتو پیچشی است.

امکانات رفاهی و ایمنی هیوندای آی 10 دوگانه سوز

نمای داخل هیوندای i10 2025

گرند i10 Nios Hy-CNG Duo از تجهیزاتی شامل چراغ‌های جلو و عقب LED، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی سیستم چندرسانه‌ای، سیستم تهویه مطبوع با دریچه‌های هوای عقب، فرمان قابل تنظیم تلسکوپی، شش کیسه هوا، دوربین دید عقب، سیستم کنترل پایداری و سیستم کمکی حرکت در سربالایی بهره می‌برد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
هاچ بک برقی جدید BYD Seagull 2025 فقط 600 میلیون تومان قیمت دارد هیوندای آی ۳۰ ان فیس لیفت با گیربکس دستی معرفی شد هیوندای اینستر معرفی شد؛ یک هاچ بک بامزه مخصوص خیابان‌های تهران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*