ظرفیت باتری آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس

ظرفیت باتری آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس مشخص شد

افشاگران چینی، ظرفیت باتری آیفون 16‌پرو و 16 پرو مکس را فاش کردند. آیا تغییرات بزرگی در شارژدهی سری گوشی‌های iPhone 16 Pro در راه است؟

مطابق انتظار، اپل قرار است خانواده iPhone 16 را در ماه سپتامبر معرفی کند و امروز شایعه جدیدی از چین ادعا می‌کند که ظرفیت باتری آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را به ما نشان می‌دهد.

تغییرات حداقلی باتری در نسل جدید آیفون

گفته می‌شود که مدل پرو از یک باتری 3577 میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند خواهد بود که بیش از 9 درصد بزرگتر از باتری 3274 میلی‌آمپر ساعتی آیفون 15 پرو است. باتری مدل پرو مکس نیز در 4676 میلی‌آمپر ساعت تعیین شده است که بیش از 5 درصد نسبت به باتری 4441 میلی‌آمپر ساعتی آیفون 15 پرو مکس افزایش یافته است.

ظرفیت باتری آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس

البته این افزایش ظرفیت خیلی چشمگیر نیستند، اما همچنان دیدن پیشرفت مداوم اپل در این زمینه خوب است. حتی این پیشرفت‌های کوچک در ظرفیت فیزیکی، در ترکیب با بهبودهای احتمالی در کارایی چیپست و پنل نمایشگر، می‌تواند منجر به افزایش طول عمر باتری در مدل‌های آینده آیفون شود.

دو گوشی آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس با پشتیبانی از شارژ سیمی 40 واتی و شارژ بی‌سیم MagSafe 20 واتی عرضه می‌شوند. در مقایسه با آن، نسل‌های قبلی این دو به‌ترتیب با سرعت 27 وات و 15 وات شارژ می‌کردند و این می‌تواند بهبود خوبی در کیفیت زندگی برای دارندگان دستگاه‌های آینده نیز باشد.

پیشینه خبر:
افشاگران درمورد ظرفیت باتری آیفون ۱۶ خبرهای بدی دارند حافظه رم گلکسی اس ۲۵ اولترا دوبرابر آیفون ۱۶ پرو مکس خواهد بود اپل با آیفون ۱۶ پرو مکس به جنگ فناوری باتری شگفت انگیز وان پلاس خواهد رفت قیمت هریک از مدل های آیفون ۱۶ چقدر خواهد بود؟ ابعاد دقیق آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس اپل مشخص شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*